|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#24 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hinting på internettetNemi er fantastisk!
Jeg bruker det og kommer til å fortsette med det.
![]() |
#25 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hinting på internettetJeg har en hinter på min FB-venneliste. Det er så himla irriterende at jeg har ikke ord. I går skrev vedkommende noe ala: "Jeg gidder ikke mer. En gang til, så går jeg." Kommentarfeltet ble fylt opp med "Hva skjer?" "Stakkars deg" og sånn. Og posteren som sa: "Vil ikke snakke om det." "Er lei meg." Og sånn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hinting på internettetOhh... Som jeg postet lengre oppe, så er jeg SÅ enig, men etter at jeg leste dette har jeg gåt rundt å stresset over om JEG også er "en slik en"?
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hinting på internettetDet er litt forskjell. Hos personen jeg har på listen som alltid skriver slike hintestatuser, så vil sliten nå! rett ut av det blå også oppleves som en hintestatus.
![]() |
#28 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Hinting på internettetDe hinterne jeg har på facebook er stort sett hintete irl også. Sånn type, plukker seg ut et menneske å dele alle hemmelighetene med på festen og sånn
![]() |
#29 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hinting på internettetDen var råbra! Låner til FB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Hinting på internettetJeg har en variant av hinting. Ene ungen min avbildet foran Galtvort og "gjett hvor vi har vært" eller noe omtrent sånn. En dame gjettet og gjettet altså på Blåfjell. Jeg flira og sa at det nok ikke var helt rett - da påberopte hun seg i fullt alvor å bli mobbet. |
![]() |
![]() |
#32 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hinting på internettetSmilet: I fullt alvor?
![]() |
|
|