Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hinting på internettet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-12, 00:14   #21
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hinting på internettet

Genial stripe! Nemi har skjønt det.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 08:36   #22
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 08:39   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nemi har alltid skjønt alt.

Gammel 11-09-12, 10:03   #24
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nemi er fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Uttrykket 'det gledes'.
Ser at mange bruker det, men ja...

Jeg bruker det og kommer til å fortsette med det. Jeg skriver da også hva det handler om, men bruker uttrykket. Flittig.

Gammel 11-09-12, 11:27   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en hinter på min FB-venneliste. Det er så himla irriterende at jeg har ikke ord. I går skrev vedkommende noe ala: "Jeg gidder ikke mer. En gang til, så går jeg." Kommentarfeltet ble fylt opp med "Hva skjer?" "Stakkars deg" og sånn. Og posteren som sa: "Vil ikke snakke om det." "Er lei meg." Og sånn.
Vedkommende er ingen nær venn, men i nær slekt med en nær venn, så jeg lar henne stå. Og irriterer meg heller her inne.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 11:41   #26
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Ohh... Som jeg postet lengre oppe, så er jeg SÅ enig, men etter at jeg leste dette har jeg gåt rundt å stresset over om JEG også er "en slik en"?

Så nå må jeg spørre: Er en status ala "Slitenoglei.com" en hintestatus? Det er jo litt det, er det ikke. Er det i det minste LITT bedre at jeg faktisk svarer hva jeg er sliten og lei av hvis/når folk spør? (Si ja, pliiiiiiiis...!)

Jeg gjør ikke det der ofte (en gang i hele år, men lell), og nå skal jeg jammen gjøre alt jeg kan for ikke å gjøre det igjen. Jeg kan jo risikere å bli mitt eget irritasjonsmoment.

Gammel 11-09-12, 12:29   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er litt forskjell. Hos personen jeg har på listen som alltid skriver slike hintestatuser, så vil sliten nå! rett ut av det blå også oppleves som en hintestatus.

Hos en annen person som tidligere har skrevet at h*n skal gå 20 mil på ski, vaske hus og hoppe på trampolinen, vil Sliten nå! være veldig forståelig og ikke hintete på noe vis.

Gammel 11-09-12, 12:35   #28
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De hinterne jeg har på facebook er stort sett hintete irl også. Sånn type, plukker seg ut et menneske å dele alle hemmelighetene med på festen og sånn de hemmelighetene pleier ikke å være så veldig spennende. Det er kjedelig og flaut å sitte en hel kveld med noen som sier "hysj" så snart det kommer noen andre i nærheten og som ikke vil være med på noe mer sosialt enn en samtale. Eller ... monolog om vonde og vanskelige ting. Det er ikke derfor jeg går på fest altså. Og ikke er jeg på facebook for å ta del i andres katastrofer heller.

Nah, hintere plager ikke meg. Vil folk snakke om ting det så gjør de det, jeg gidder ikke å hale å dra vonde ting ut av folk

Gammel 11-09-12, 12:41   #29
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var råbra! Låner til FB.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 13:03   #30
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har en variant av hinting. Ene ungen min avbildet foran Galtvort og "gjett hvor vi har vært" eller noe omtrent sånn. En dame gjettet og gjettet altså på Blåfjell. Jeg flira og sa at det nok ikke var helt rett - da påberopte hun seg i fullt alvor å bli mobbet.

Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 13:27   #31
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 11-09-12, 13:35   #32
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smilet: I fullt alvor? *leste diskusjonen på FB*

Jeg har en sånn hinter på vennelisten, men nå er jeg på personens mentale ignoreringsliste, tror jeg så nå får jeg bare sånne lykkelig-statuser fra h*n i feeden min.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.