|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Vet hva det er, fikk just mail ...men jeg kan vel ikke akkurat påstå det gir meg de edleste assosiasjoner.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Veldig teit. Jeg vet jo også hva det er, og likte definitivt navnet Friskhuset bedre.
![]() |
#24 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Kunstig søtningsmiddel?
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Aner ikke hva det er, men tenker automatisk på RPG. *gammal nerd* |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Vet også hva det er, og har klokelig latt være å kommentere det når flere av mine Facebookvenner, som jobber der, har skrevet rimelig begeistrede statuser om dette. Jeg får samme assosiasjoner som flere andre her har nevnt: sexklub, stripping osv.
![]() |
#27 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Jeg fniste også, men mitt senter har blitt med i denne kjeden nå, så jeg blir nok vant til det.
![]() |
#28 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT ?
Du blir vant.
![]() |
#29 |
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT ?
![]() |
#30 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Har minst 10 venner som jobber der, så jeg har også toet mine tastaturfingre på facebook i det siste, for makan til strippenavn skal man vel lete lenge etter.
![]() |
#32 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Dette leste jeg om i en avis her om dagen, de har nemlig planer om å kapre bedriftsmarkedet med sin tette kobling mellom BHT, trening og forsikringsselskapet Hjelp24, og jeg tenkte i mitt stille sinn at da burde de kanskje valgt et litt mer passende navn.
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Jeg har to venninner som er instruktører på Stamina HOT, og trener der selv. Før sa jeg at jeg skulle en tur på Friskhuset. Nå sier jeg heller at jeg skal på Bodycombat
![]() |
#35 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Og det hjelper ikke at man innerst inne vet at HOT står for Helse Og Trening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Stamina helse og trening høyres jo mykje betre ut. Ellers er eg einig i sex referansene.
![]() |
#37 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Stamina er greit nok, men hot kunne de ha spart seg for. Selv om det angivelig skal være en forkortelse for noe så er det ikke den koblingen som slår en først når man leser ordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Vi har ledd mye av dette urkomiske navnevalget de siste dagene. Heldigvis er jeg utmeldt og ikke lenger en del av dette pinlige konseptet.
![]() |
#39 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?
Hjelper ikke i det hele tatt. Og for å være ærlig; selv om betydningen av stamina er aldri så treffende, så klinger det overhode ikke bra det heller.
![]() |
#40 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvilke tanker slår dere når dere hører Stamina HOT?Stamina HOT.
![]() |
|
|