|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
kamerat
|
![]() Sv: Storbyweekend for mannen og meg, hvor?Akkurat historie er det jo nok av i Riga også, får man si, men det er ingen tvil om at gamlebyen i Krakow er finere. Ah, Rynek Główny!
![]() |
#22 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Storbyweekend for mannen og meg, hvor?Jeg har veldig lyst til å reise til Krakow, så dit ville jeg reist.
![]() |
#23 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Storbyweekend for mannen og meg, hvor?Jeg kan bare skrive under på at Krakow er fantastisk! Jeg har ikke vært i Riga, men det har mannen min, og han sier at Krakow var desidert best. Skjønt, i Riga var han jo ikke sammen med meg, da.
Sist redigert av Kanina : 15-09-12 kl 18:56. Årsak: Fant link til tilbudspakke hos Icelandair! :D |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Storbyweekend for mannen og meg, hvor?Både Krakow og Riga er fine steder å reise på kjærestetur. Både mannen og jeg likte oss godt i Riga og det ble en rimelig tur. Krakow er også veldig rimelig by å være turist i.
![]() |
#27 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Storbyweekend for mannen og meg, hvor?Vi hadde det veldig fint på bare oss-tur i Riga, selv om jeg ikke husker noen detaljer (fem år siden).
![]() |
#28 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Storbyweekend for mannen og meg, hvor?Gdansk.
![]() |
![]() |
#29 |
guru advisor
|
![]() Sv: Storbyweekend for mannen og meg, hvor?
Mannen har vært i Krakow og sier det er en veldig flott by. Så Riga er kanskje mer aktuelt siden ingen av oss har vært der. Men Island, kanskje det? Har egentlig litt lyst til å ha med barna dit, og se litt av naturen også når man først er der. Hvor lang er flyreisen dit, egentlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Storbyweekend for mannen og meg, hvor?Flyreisen er bare et par timer. Og jeg anbefaler å reise dit uten barn også. Man får liksom ikke den samme avslappende atmosfæren på restaurantene og i den Blå Lagunen, for å nevne noe. Man rekker dessuten helt fint en tur ut i naturen på en helgetur, hvis man er komfortabel med å kjøre buss. Vi var veldig fornøyd med vår Golden Circle tur, som tar omtrent en hel dag. Da er man innom Gullfoss (med god tid til å vandre rundt i området), Geysir, og Thingvellir (hvor man får enda mer tid til å vandre gjennom landskapet). Hvis det passer med flyrutene, er det absolutt å anbefale å ta Blå Lagune på vei ut til flyplassen den andre dagen.
![]() |
|
|