|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?
Jeg har også bursdag på seinhøsten, og fikk "gavekort" på en halv sykkel for et par år siden. Mannen hadde skrevet ut en tegning av en sykkel, omsorgsfullt klippet bildet i to og limt det på et kort. (Og da sommeren kom, endte det med at jeg betalte hele sykkelen selv.
![]() |
![]() |
#2 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Seinhøsten er jo supert for sykkelkjøp, for da er de jo på salg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Den beste gaven jeg har fått, er to litografier av en kunstner jeg er svært glad i. I tillegg kommer Georg Jensen-armbåndet jeg fikk da Posøren ble født høyt på lista.
![]() |
#5 |
Stadig underveis
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg har fått mange spektakulære gaver av mannen mine... sånn som overraskelsestur til Paris, Wien og tur etter bryllupet (hvor vi gjorde alt fra å rappelere, klatre, balansere på line mm til å spise deilig middag foran peisen i et eget rom for oss selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg hadde ønsket meg DVDen Anywhere but Home (Evanescence) veldig lenge, og de var utsolgt overalt når jeg hadde bursdag. Men etter en helt vanlig tur til butikken, så kom han hjem med den til meg.
![]() |
![]() |
#7 |
fri
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Den morsomte gaven jeg har fått, var vel gaven jeg fikk da jeg ble 30. Det var nemlig en gipsavstøpning av rompa hans. Han hadde i tillegg lidd en del for den, for det hadde gjort sinnsykt vondt når gipsavstøpningen ble dradd av rompa hans. Selv om den var aldri så innsmurt i vaselin |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Ikke en ting (han er flink til å kjøpe gaver, det skal han ha), men talen han holdt da vi feiret 40-årsdagene våre i lag.
![]() |
#11 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Den største gaven han har gitt meg er engasjementet sitt. Både i meg, ungene og barnebarn. At han støtter meg 100% i alle ting som skjer, at han har gitt meg et fryktelig godt liv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Siden vi har fellespenger er det liksom ikke helt greia for oss at han bruker tusenvis av dem på diamantøredobber |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Han er veldig flink til å kjøpe gaver, han kjenner meg godt, har god smak og lav terskel for å bruke penger, så jeg har fått mye fint fra ham gjennom årene.
![]() |
#14 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg må innrømme at jeg er litt redd for å si hva jeg ønsker meg til mannen, for han klarer omtrent alltid å bomme likevel.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Hmmm...beste gaven...
![]() |
#18 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Mannen min er ikke spesielt glad i å handle gaver, eller finne på overraskelser (argh!) - så jeg har ikke opplevd noen store overraskelser egentlig.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Mannen min er ikke flink når det kommer til gaver. Men da vi hadde vært gift i seks mnd kom han hjem med en lommebok i brunt skinn fra The Bridge (800kr.). Ikke så romantisk akkurat, men jeg har brukt den i 12 år nå, og den blir bare finere og finere.
![]() |
|
|