Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-07, 09:57   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg også ønsker meg sykkel!
Har bursdag på senhøsten. Passer aldri da!

Jeg har også bursdag på seinhøsten, og fikk "gavekort" på en halv sykkel for et par år siden. Mannen hadde skrevet ut en tegning av en sykkel, omsorgsfullt klippet bildet i to og limt det på et kort. (Og da sommeren kom, endte det med at jeg betalte hele sykkelen selv. )

Det er ellers vanskelig å plukke ut noen bestemt gave, for mannen min er uvanlig flink med presanger. Han har f.eks. kjøpt mange smykker til meg og aldri bommet, noe som er veldig godt gjort.

Gammel 11-04-07, 10:06   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har også bursdag på seinhøsten, og fikk "gavekort" på en halv sykkel for et par år siden. Mannen hadde skrevet ut en tegning av en sykkel, omsorgsfullt klippet bildet i to og limt det på et kort. (Og da sommeren kom, endte det med at jeg betalte hele sykkelen selv. )

Det er ellers vanskelig å plukke ut noen bestemt gave, for mannen min er uvanlig flink med presanger. Han har f.eks. kjøpt mange smykker til meg og aldri bommet, noe som er veldig godt gjort.

Seinhøsten er jo supert for sykkelkjøp, for da er de jo på salg .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:10   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Seinhøsten er jo supert for sykkelkjøp, for da er de jo på salg .

Ja!
Men da har jeg så lyst på så mye annet

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:38   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Den beste gaven jeg har fått, er to litografier av en kunstner jeg er svært glad i. I tillegg kommer Georg Jensen-armbåndet jeg fikk da Posøren ble født høyt på lista.

Gammel 11-04-07, 09:41   #5
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått mange spektakulære gaver av mannen mine... sånn som overraskelsestur til Paris, Wien og tur etter bryllupet (hvor vi gjorde alt fra å rappelere, klatre, balansere på line mm til å spise deilig middag foran peisen i et eget rom for oss selv ), nydelige smykker, tvillingsovepose som kan festes i hans osv, men de gavene som gjorde meg aller mest glad er nok SPA oppholdene som jeg fikk i hhv julegave og bursdagsgave rett etter at vi hadde fått storebror og lillesøster.

:bortskjemt:

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:51   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde ønsket meg DVDen Anywhere but Home (Evanescence) veldig lenge, og de var utsolgt overalt når jeg hadde bursdag. Men etter en helt vanlig tur til butikken, så kom han hjem med den til meg.

Så har jeg fått noen nydelige smykker til bursdag og jul.

Men han er ikke så veldig flink til å kjøpe gaver. Julaften for et par år siden fikk jeg en råååsa veske og en rååsa lommebok som passer mer for en trettenåring enn en 25 åring. (som jeg var da)

Men i år har jeg fått bursdagsgave på forskudd. :glise: Fant en Oilily veske på shippol som jeg bare MÅTTE ha.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 10:17   #7
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den morsomte gaven jeg har fått, var vel gaven jeg fikk da jeg ble 30. Det var nemlig en gipsavstøpning av rompa hans. Han hadde i tillegg lidd en del for den, for det hadde gjort sinnsykt vondt når gipsavstøpningen ble dradd av rompa hans. Selv om den var aldri så innsmurt i vaselin (sikkert ikke dumt å barbere seg først )

Ellers så ble jeg veldig glad for bursdagsgaven min i fjor. Nemlig penger til å reise til New York på husmorferie for å besøke venninnen min. Pengene gikk nå ut av den felles potten uansett, men jeg ble veldig glad for at han oppfordret meg til å reise alene.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:42   #8
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Den morsomte gaven jeg har fått, var vel gaven jeg fikk da jeg ble 30. Det var nemlig en gipsavstøpning av rompa hans. Han hadde i tillegg lidd en del for den, for det hadde gjort sinnsykt vondt når gipsavstøpningen ble dradd av rompa hans. Selv om den var aldri så innsmurt i vaselin (sikkert ikke dumt å barbere seg først )

Utrolig morsom gave! Ikke mindre morsomt av at han satt fast da...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 23:57   #9
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke en ting (han er flink til å kjøpe gaver, det skal han ha), men talen han holdt da vi feiret 40-årsdagene våre i lag.

Gammel 12-04-07, 00:14   #10
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Det at han valgte å stå i stormen da jeg var syk, selv om forholdet var nytt, så valgte han å bli.

Gammel 12-04-07, 08:28   #11
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Den største gaven han har gitt meg er engasjementet sitt. Både i meg, ungene og barnebarn. At han støtter meg 100% i alle ting som skjer, at han har gitt meg et fryktelig godt liv.

Ting...Morgengaven er nydelg. En ring i gult og hvitt gull med 5 diamanter.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 11:02   #12
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Siden vi har fellespenger er det liksom ikke helt greia for oss at han bruker tusenvis av dem på diamantøredobber uten å si fra..

Men ønsker jeg meg noe, blir jeg utrolig glad om han sier at jeg kan kjøpe det med god samvittighet.

Ellers synes jeg at den største gaven han har gitt meg er de flotte barna våre og at han er så utrolig flink far som tar ansvar uten å bli spurt. Han er igrunnen flinkere enn meg..

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 11:09   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han er veldig flink til å kjøpe gaver, han kjenner meg godt, har god smak og lav terskel for å bruke penger, så jeg har fått mye fint fra ham gjennom årene. Kameraet jeg fikk til bursdagen min i fjor er noe av det fineste jeg har fått, men ellers har jeg fått mange pene smykker og mye annet fint.

Gammel 12-04-07, 11:12   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Han er veldig flink til å kjøpe gaver, han kjenner meg godt, har god smak og lav terskel for å bruke penger, så jeg har fått mye fint fra ham gjennom årene. Kameraet jeg fikk til bursdagen min i fjor er noe av det fineste jeg har fått, men ellers har jeg fått mange pene smykker og mye annet fint.

Jeg klarte å snike inn " jeg ønsker meg et speilreflekskamera" til mannen i går da vi så igjennom påskens bilder. Spørs om han husker det i oktober.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 11:13   #15
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En nål han ga meg i løpet av den første tiden vi var sammen.

Gammel 12-04-07, 11:47   #16
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må innrømme at jeg er litt redd for å si hva jeg ønsker meg til mannen, for han klarer omtrent alltid å bomme likevel.... Og når jeg da har fått det jeg "ønsket meg", kan jeg jo ikke bytte. Han legger en del arbeid og tanker i det han kjøper, og er stort sett veldig fornøyd med seg selv og gaven. Så da må jo jeg være det og

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 13:09   #17
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmm...beste gaven...
Jeg ønsket meg høyttrykkspyler og fikk det
Jeg ønsket med symaskin og fikk det
Jeg ønsket meg kjøkkenmaskin og fikk det
Jeg ønsket meg sykkel og fikk det

Jeg ønsket meg ikke noe spesielt og fikk et fantastisk gavekort på masse god kroppsmassasje osv - da ble jeg veldig glad!!!!

Ellers blir jeg glad når han kommer hjem og sier feks at vi drar om 30 min, for da skal bare han og jeg ut og spise - barnevakta har han ordna
Åsså setter jeg så stor pris på en blomster i ny og ne

Gammel 12-04-07, 14:58   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min er ikke spesielt glad i å handle gaver, eller finne på overraskelser (argh!) - så jeg har ikke opplevd noen store overraskelser egentlig.

Men selv om morgengaven var nydelig fin, så er jo det en litt forventet ting. Så den beste gaven var et armbånd han kjøpte med da han var på skoletur til Kiel noen mnd etter vi ble sammen . Da var vi så nyforelsket og alt var så herlig!

Er forøvrig spent på hva han dukker opp med til 30 årsdagen min ... har IKKE tenkt ønske meg noe spesielt! .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:35   #19
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Mannen min er ikke flink når det kommer til gaver. Men da vi hadde vært gift i seks mnd kom han hjem med en lommebok i brunt skinn fra The Bridge (800kr.). Ikke så romantisk akkurat, men jeg har brukt den i 12 år nå, og den blir bare finere og finere.

Må bare fortelle om min svigerfar. Han har sett meg én gang, for en god del år siden. For et år siden fikk jeg en Dolce Gabbana-kjole og en GianCarlo-kjole, fantastisk nydelige og de satt som skudd! Han har flere ganger kjøpt klær til sin datter, og det passer alltid. Jeg er imponert, hvor mange menn klarer det, liksom?

Gammel 12-04-07, 15:56   #20
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barn nr. 2! Definitivt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.