|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
|
Sv: Hva klær har barn i Oslo/ Akershus på seg om morgenen om dagen?Jeg synes det er kaldt. Det er kun fnisingen fra de rundt meg som stopper meg fra å dra på parkasen. (Ja, jeg hadde den en dag i forrige uke, og da lo alle. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
I mål
|
Sv: Hva klær har barn i Oslo/ Akershus på seg om morgenen om dagen?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva klær har barn i Oslo/ Akershus på seg på morningen om dagen?
Johoho!
Ikke sant! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva klær har barn i Oslo/ Akershus på seg om morgenen om dagen?Den ene dagen er 12 grander, neste morgen 4 grader. Det er stor forkjell. For å holde meg varm på sykkel bruker jeg vintertøy når det er under 5 grader.
|
|
|
|
#26 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva klær har barn i Oslo/ Akershus på seg om morgenen om dagen?Gutt på snart 10 hadde idag en tynn ullgenser som eneste genser, dongeribukse, joggesko eller støvler (jeg går før ham, så jeg aner ikke helt hvilket skotøy han tok) og en av allværsjakkene. Han bruker lue av og til, men det er mest fordi den er ny og kul. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva klær har barn i Oslo/ Akershus på seg om morgenen om dagen?Er det bare vi som har begynt med ull i full skala? Førsteklassingen min har ullongs, ulltrøye med lang arm, bukse og ytterjakke med for. Ullsokker og joggesko på beina.
|
|
|
#28 |
|
intro
|
Sv: Hva klær har barn i Oslo/ Akershus på seg på morningen om dagen?Full regnmundur.
|
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Vi begynner ikke med ull før det bikker null grader. Da hadde han rent bort.
|
|
|
#30 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva slags klær har barn i Oslo/Akershus på seg om morgenen om dagen?Ull? Niåringen min kom hjem i bar overkropp i går.
|
|
|
#31 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva slags klær har barn i Oslo/Akershus på seg om morgenen om dagen?
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Hva slags klær har barn i Oslo/Akershus på seg om morgenen om dagen?
Soulmate! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
I mål
|
Storebror hadde ullgenser og ullsokker igår fordi de har skogsuke. Det hadde imidlertid vært veldig varmt ifølge ham, så idag er det kun ullsokker. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
flisespikker
|
Poden plukket selv frem en ulltrøye en kjølig morgen i forrige uke, og har ikke ønsket å gå tilbake. Han bruker tynne ulltrøyer som genser hele vinterhalvåret. Men han bruker ikke longs og ullsokker enda, heller ikke votter eller spesielt varm jakke.
|
|
|
#35 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hva slags klær har barn i Oslo/Akershus på seg om morgenen om dagen?Vi bruker vanlige klær, bukse, genser og sokker i bomull. Utenpå der har han en skalljakke fra Bergans. Den blir kastet i løpet av dagen, for han er ganske varm av seg. Vi har ikke startet på ulltøyet ennå nei.
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags klær har barn i Oslo/Akershus på seg om morgenen om dagen?Mine har på seg tynt ulltøy, hoodies, dongeribukse/joggebukse og skalljakke. De har buff under sykkelhjelmen, og tynne vanter på hendene. Det er kaldt å sykle nå. |
|
|
|
#37 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva klær har barn i Oslo/ Akershus på seg på morningen om dagen?
|
|
|
#38 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva slags klær har barn i Oslo/Akershus på seg om morgenen om dagen?Vi har rimelig lik temperatur som i Oslo, poden ha på seg t-skjote, tynn genser, jeans og softshell eller skalljakke. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva slags klær har barn i Oslo/Akershus på seg om morgenen om dagen?Nå bor jeg i Rogaland, 11 grader her om morgenen. 2.klassingen har på seg bukse, ofte alllværsbukse (regner som regel når hun går), tynn bomullsgenser og allværsjakke. Hun har ofte hatt på fingervanter også. Hun sier selv hun er varm nok. I dag gikk hun hjem uten jakke og var varm.
|
|
|
#40 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva slags klær har barn i Oslo/Akershus på seg om morgenen om dagen?Puddingen gikk med short med strømpebukse under, og sistnevnte var tatt av da hun kom hjem.
|
|
![]() |
|
|