|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dJeg er enig i at to døgn er litt snaut, men vi dro til Amsterdam fredag etter jobb - søndag ettermiddag, og vi fikk MYE ut av det! Jeg var skuffet og negativ på forhånd, men det var helt passe. Og vi pleier å være borte det dobbelte. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
flisespikker
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dVi var på en tilsvarende kort tur i Amsterdam i november for en del år siden - vi dro riktignok for å gå på konsert, så den ene kvelden gikk til det, men resten av helgen var vi jo bare på vanlig tur, og det var veldig fint.
|
|
|
#23 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dNei, det var det jeg også fant ut. Vi var der også om høsten. Herlig. Og byen er relativt liten og lett å komme rundt i til fots. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dBåde Amsterdam, Gøteborg, Stockholm og København bør være godt egnet til dette formålet |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dNorwegian og SAS flyr jo direkte til veldig mange storbyer i Europa. Jeg har vært i ganske mange av disse kun fredag til søndag (Køben, Stockholm, London, Amsterdam, Brussel, Madrid, Paris, Budapest, Berlin++) og jeg synes absolutt ikke det er noe problem å bare ha 48 timer til rådighet. Men akkurat prisene nå kjenner jeg ikke til, det er mulig det er litt sent for å få gode priser.
|
|
|
#26 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dDet må jo være genialt å ta hotellhelg i egen by når man har så kort tid.
|
|
|
#27 |
|
This is normal!
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dJeg synes dere skal velge et miljøvennlig alternativ, og da er tog til Gøteborg perfekt.
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dJeg var en sånn tur til Gøteborg rett over nyttår en gang, og det var utrolig koselig. Gøteborg er en kjempefin by, synes jeg.
|
|
|
|
#29 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dDere trenger jo ikke dra så langt. Hva med å bare bestille seg et hotellrom et sted i nærheten? Kanskje med Spa muligheter og gode turmuligheter i fjellet?
|
|
|
|
#31 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dHer var det mange gode forslag.
|
|
|
#32 |
|
This is normal!
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dGår du på toget i Oslo kl 1700 er du i Gøteborg kl 2052. Så kan begge lese og slappe av underveis. :togentusiast:
|
|
|
|
#33 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til d
Dere kan ta toget! Det tar like lang tid og er behagelig og greit.
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dVi brukte ca 4 timer fra Oslo, og da dro vi i 15-tiden på fredag. Var innom for å kjøpe noe mat og fylle bensin også.
|
|
|
|
#35 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dBerlin! Bare litt over halvannen time å fly, rimelige billetter med både AirBerlin og Ryanair |
|
|
|
|
|
#36 |
|
--
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til d
Det er nok reell tid. Vi brukte 2,5 timer til Moss her i sommer, og det var med 2 korte stopp. Det er blitt fine veier nå, så det går unna. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dTog til Göteborg eller Stockholm. Fine byer
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 20-09-12 kl 10:26. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Textrovert
|
Ingen billige billetter den helga vi skal reise, dessverre. Har sjekket. Vi reiste dog veldig billig til Berlin for to år siden.
|
|
|
#39 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dTog til Gøteborg, ja. Aha! Ser man det. Det skal jeg sjekke. Verken jeg eller mannen har vært der, så det kan jo være interessant.
|
|
|
#40 |
|
--
|
Sv: Er det noe vits å reise bort fredag kveld til søndag kveld? Hvis, ja - hvor til dGøteborg er en utrolig koselig by. Vi er der et par ganger i året, både sommer og vinter. 16. november er det premiere på Jul på Liseberg. Verdt et besøk. http://liseberg.se/sv/hem/Jul-pa-Liseberg/ |
|
|
|
![]() |
|
|