|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å bli spurt om legitimasjonFikk du slikkepinn? Er vel en kampanje på polet igjen nå.
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Å bli spurt om legitimasjon
Jeg føler at jeg har gått direkte fra å se ut som 17 til å se ut som 50, omtrent over natta etter at jeg (omsider) fikk barn.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 23-09-12 kl 00:00. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Å bli spurt om legitimasjonJeg spurte en ansatt på polet og hun sa at de så ikke etter dem som så ut som 17-åringer, men 25-åringer. Det er opp til den alderen de vil en skal vise leg uoppfordret. Det er jo en alder det kan være vanskelig å skille.
|
|
|
#5 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Å bli spurt om legitimasjonSist jeg ble spurt var da jeg skulle kjøpe billett til "Inglorious Basterds" på kino. Gutten som spurte var vel ca 17 år, så jeg lo godt
|
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å bli spurt om legitimasjonDet skjer innimellom, og da gjerne av unge, rimelig nyansatte folk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å bli spurt om legitimasjonMåtte vise leg på polet for et par år siden. Jeg er straks 38 år. Kommenterte kort til damen i kassen at nå hadde hun sannelig reddet hele uken min
|
![]() |
|
|