|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe dunjakke til tiåringen?
For noen, vel. Her har det jo ligget rundt 20 grader på dagen helt frem til nå, så det ser ut som at vinterklærsalget har startet litt. Jeg så også North Face-dunkåpa til 1499 i dag.
|
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kjøpe dunjakke til tiåringen?Skogstad har fine og langt rimeligere dunjakker.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe dunjakke til tiåringen?Sønnen her i huset sliter ikke på klær, så jeg kjøper gjerne dunjakker og selger dem for halv pris når de er blitt for små. Da er det ikke så hinsides dyrt allikevel. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjøpe dunjakke til tiåringen?Hvilken North face kåpe? FP-parkaen eller Metropolis?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg så North Face dunkåpe til 1499,- på G-sport, og tror det var Metropolis. Det var hvertfall ikke Arctic.
|
|
|
|
#27 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Kjøpe dunjakke til tiåringen?ok- Metropolis har jeg, men har lyst på Arctic- for den tror jeg er hakket varmere.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg leter etter Arctic på tilbud.
|
|
|
|
#29 |
|
Fru Jacobsen
Sv: Kjøpe dunjakke til tiåringen?Tips meg gjerne om du finner tilbud på den
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Drømmer
|
Poden har vanntett jakke i tillegg, han er en apekatt som er å finne i trærne men hull har han ikke fått i dunjakken. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
trøtt
|
Det er ikke en dunjakke, men en vattert jakke. De rimligere jakkene til Stormberg er vatterte og ikek med dun dessverre.
|
|
|
#32 |
|
Drømmer
|
Klar over at det ikke er en dunjakke, men om det ikke er så kaldt så kan man jo klare seg med den.:-) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Kjøpe dunjakke til tiåringen?Vi bor i Stavanger. Her er det vått og sju grader året rundt, for å sette det på spissen. Men vi må ha klær som kan takle at det blir minus 13 i tre måneder, for det har skjedd, selv om det er særs uvanlig. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Kjøpe dunjakke til tiåringen?Min pleier å ha jakke fra feks Ticket. Den har funket til allslags vær. I fjor hadde han en fra PoP. Siden det var veldig kaldt og vi fant en jakke på salg, ble det også en dunjakke fra Bergans på han. Den var veldig tykk og god og han bruker den på kalde, tørre dager. De er det jo endel av på østlandet.
|
|
|
#35 |
|
trøtt
|
Det ble en slik en. Vi kjøper muligens en jakke til som han kan bruke i litt våtere vær siden begge vinterjakkene han hadde (holdt to sesonger) nå er små. Det beste med det hele er at vi hadde visst nok Trumf til å betale INGENTING for jakken, inkl. frakt.
|
|
|
#36 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Vi er fortsatt der vi også. Ingen får jakker med fast hette. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kjøpe dunjakke til tiåringen?Eldste er veldig varm og vil ikke bruke dunjakker så han bruker skalljakker og slalomjakken sin.
|
|
|
|
#38 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kjøpe dunjakke til tiåringen?Jeg har mer enn nok katastrofetanker, men fast hette er ikke på min liste over ting jeg er redd for. Tiårigen har en jakke med fast hette, men han er vanligvis ikke så veldig på klatring. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Borte
|
Sv: Kjøpe dunjakke til tiåringen?Vi har i alle år kjøpt Skogstad, Stormberg og sånne mellomklassepris-jakker til ungene. Som regel har de holdt to sesonger før de har vært fravokst. Det samme med vinterdresser.
|
![]() |
|
|