Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Garniers BB cream

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-12, 19:40   #21
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Garniers BB cream

Mildt sagt lettpåvirkelig jeg også. Garnier sin BB ble funnet på dagligvarebutikken idag og kjøpt. Light versjonen. Håper ikke fargen blir helt feil. Jeg er spent på resultatet kjenner jeg.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 19:42   #22
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor kjøper dere dette produktet? Jeg ble gira når jeg hørte det dempet rødhet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 19:53   #23
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nok en lettpåvirkelig melde seg. Det hadde bare medium der jeg var og den funker fint på meg. Synes ikke den gir så mye farge.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 20:23   #24
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Og til dere som har prøvd begge: hvem er best; L'Oreal eller Garnier? Hvem virker minst tørr (jeg bruker aldri dekkremer, da de jeg har prøvd til nå har gitt meg "stiv maske"), og hvem dekker best? Hvem er lettest å påføre jevnt? Jeg fikk lyst til å prøve en av disse.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 20:42   #25
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke Garnier sin er så bra. Jeg ser kakete ut i ansiktet med den på.

Gammel 01-10-12, 20:52   #26
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Gammel 01-10-12, 20:57   #27
Supra
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Kløfta
Supra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har ikke prøvd Garnier sin, men har hørt begge deler om den. Ekspedetrisen kunne fortelle at hun hadde prøvd begge 2, og hun likte ikke Garnier sin fordi den dekket veldig dårlig. Hun gikk god for Loreal sin ihvertfall

Supra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 20:57   #28
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser ikke kakete ut, men blir litt blank så bruker litt mineralpudder over.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 21:05   #29
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror bare jeg holder meg til foundationen min jeg, altså. Når jeg endelig har funnet den Perfekte™, så er det jo egentlig ingen grunn til å bytte.

Gammel 01-10-12, 21:51   #30
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror bare jeg holder meg til foundationen min jeg, altså. Når jeg endelig har funnet den Perfekte™, så er det jo egentlig ingen grunn til å bytte.

Hvilken er den perfekte? å jakt:.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 21:58   #31
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

For meg, Babor Deluxe Foundation.

Gammel 01-10-12, 22:25   #32
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har prøvd den fra Garnier, men jeg ser bedre ut uten, enn med. Fargen er helt feil, jeg ser syk og beige ut med den.

Gammel 02-10-12, 07:48   #33
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror kanskje jeg dropper hele kremen. Jeg ser stort sett hverken kakete, syk eller beige ut i dag, så da er det like greit å ikke utfordre skjebnen.

Gammel 02-10-12, 12:48   #34
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Test av ullike kremer: http://www.kjendis.no/2012/10/02/kje...nhet/23677444/

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 12:54   #35
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Test av ullike kremer: http://www.kjendis.no/2012/10/02/kje...nhet/23677444/

Så den der. Hvem her inne jobber i Dagbladet?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 12:57   #36
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Hva står forresten BB for?

Gammel 02-10-12, 13:01   #37
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

BB-krem kan oversettes til «Blemish Balm» eller «Beauty Balm». Det er en alt-i-ett-krem som skal erstatte både serum, fuktighetskrem, primer, solbeskyttelse og foundation.

Gammel 02-10-12, 13:02   #38
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Jeg bruker forøvrig en, og er fornøyd. Husker ikke hvilken, må sjekke.

Gammel 02-10-12, 14:38   #39
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høstens største snakkis på sminkefronten. Ja det er klart, det snakkes om det på FP.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 14:39   #40
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal prøve Jane Iredale nå, får den til neste uke. Mamma går god for L´Oreal.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.