Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skikkelig gode håndklær

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-12, 20:55   #1
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skikkelig gode håndklær

Vi har Kronborg Capri fra Jysk og de er ialle fall jeg veldig fornøyd med

Gammel 28-09-12, 21:06   #2
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Living!

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 21:41   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker best tynne håndklær som suger godt og hvor den "pynte"kanten ikke krøller seg i vask/tørk.

De eneste håndklærne jeg har funnet som oppfører seg slik jeg vil ha dem er på Sparkjøp (av alle plasser) De er billige også, jeg mener det koster 40 kroner for et stort badelaken.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 21:45   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Marimekko og er veldig fornøyd, har hatt dem i mange år. Tenkte å prøve Lexington også. Hva er forskjellen på American towel og Original towel?

Gammel 29-09-12, 08:21   #5
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Det var Kronborg Capri jeg så på.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 18:13   #6
Iris
............

Medlem siden: Nov 2010
Iris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Marimekko. Masse flotte farger.

Gammel 30-09-12, 21:30   #7
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

De i bambus fra Princess er kjempegode.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:25   #8
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg så bambushåndklær da jeg kikka på nettet istad, så det er fine greier, altså?

Gammel 30-09-12, 23:43   #9
Geitrams

Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

De absorberer fukt veldig bra, men trenger noen runder i vaskemaskinen før de er optimale.

Gammel 01-10-12, 20:08   #10
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Bambus har en utrolig bra oppsugingsevne. Husker jeg brukte bambushåndkler da jeg sydde innlegg til tøybleiene til ungene.

Gammel 01-10-12, 20:48   #11
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Bambus er dessuten miljøvennlig og utrolig mykt. Vi har til babyen, og jeg ønsker meg til meg selv.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 21:25   #12
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Kanskje jeg skal investere i bambushåndklær, da? Har Lillebaklær i bambus og de er jo fantastiske. Hvilke merker har bambus?

Gammel 01-10-12, 21:39   #13
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Åhlens har hatt gode håndklær som har holdt godt, de nye virker også bra.

Link her

Gammel 01-10-12, 21:44   #14
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Bambus har de i alle fall hos Princess, og så har jeg sett det fra og til på nettbutikker med typisk miljøprofil.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 22:09   #15
Geitrams

Standard

Princess har innimellom "3 for 2", og da har jeg hamstret bambushåndklær.

Gammel 02-10-12, 12:36   #16
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Ja, Áhlens sine er superfine. Jeg var innom der for å kjøpe, men da jeg så utvalget så ble jeg usikker. Masse fine farger!
Når pleier Princess å ha 3 for 2?

Gammel 02-10-12, 12:44   #17
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Ja, Áhlens sine er superfine. Jeg var innom der for å kjøpe, men da jeg så utvalget så ble jeg usikker. Masse fine farger!
Når pleier Princess å ha 3 for 2?

De har 30% på håndklær "Supreme" nå. Se http://www.princessbutikken.no/

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-12, 16:15   #18
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Tusen takk!! Da skal jeg jammen fyke ned på Princess å handle. Jeg leste på en side at man skulle legge håndklærne ti minutter i iskaldt vann før man vasket dem første gangen - hvorfor det, mon tro?

Gammel 02-10-12, 23:50   #19
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Nå har jeg kjøpt både fra Áhlens og bambushåndklær fra Princess. De kjentes helt fantastiske ut!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.