Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julegaver på nett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-12, 22:42   #21
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Julegaver på nett?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Og jeg vil bare nevne at ikke alle synes sånne navneting er kjempesjarmerende, så jeg ville sjekket om det er noe de ønsker seg først. Jeg kan bare ikke se for meg hva vi skal med pledd med navn, liksom.

Høh, disser du julegavene mine Niobe? pledd med eller uten navn skal man kose seg under vel...

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 23:03   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For all del. Jeg sier bare at noen av oss koser oss mer under tepper uten navn.

Gammel 29-09-12, 23:18   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er enig med deg, jeg.

En gang fikk jeg en lue til jul med navnet mitt på. Vel, den ble aldri brukt. Kan jeg ha vært 10-12 år da jeg fikk den?

Gammel 29-09-12, 23:25   #24
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det må jeg si meg enig i. Og som voksen er det svært sjelden at jeg trenger toalettveske, lue, håndkle osv.. med navn for å vite at det er mitt.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-12, 23:26   #25
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Jeg synes at håndkle med navn på er supert for skolebarn å ha med til gymtimene. Ellers er jeg ikke begeistret for slike gaver.

Jeg bestiller ofte gaver som lego og spill fra Amazon. Selvom det ikke er over 20-25 pund så trykker jeg for fri frakt og det går helt fint

Gammel 29-09-12, 23:44   #26
zinatara

zinatara sin avatar

zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bean, her.

Jeg bestiller ofte gaver som lego og spill fra Amazon. Selvom det ikke er over 20-25 pund så trykker jeg for fri frakt og det går helt fint

Jeg får kun alternativet for fri frakt dersom summen er over 20 pund før de trekker fra britisk moms.

Gammel 30-09-12, 13:54   #27
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Smykker med navn til mine to døtre garanterer jeg vil fungere. Ideén dukket jo bare ikke opp helt av seg selv.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 08:52   #28
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

nameon har kjekke gymposer med navn (eller uten dersom noen foretrekker det). Gutta her har hatt hver sin i mange år og den er i ukentlig bruk ennå.
Brukes feks til skiftetøy som henger på sfo, gymbag, til trening osv. Kjekt med navnet da.

Når det gjelder luer med navn så er jeg skeptisk. Iallefall nå i disse tider da det er endel "nesten bortføringer" rundt om i landet.

barerips.no har flotte drikkeflasker med navn! Kjekt det også for barn som skal på trening osv.

Jeg liker navneting til barnehagebarn og skolebarn, ikke til voksne!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 15:09   #29
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan i alle fall anbefale 21diamonds.no for å handle smykker og klokker. Har akkurat handlet noen Pilgrim smykker derfra pga. at jeg ikke fant dem noe annet sted men hadde sett dem i en taxfree katalog, og med gratis frakt og selv om DHL leverte pakka på døra så ble det billigere enn jeg ville fått det på taxfree på flyplassen om jeg hadde fått tak i det der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 15:10   #30
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Henger meg på her. Skulle gjerne hatt tips om fine smykker til jenter på 7-8 år.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 15:27   #31
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

cdon.com har film, spill, bøker, elektrisk, en del kjøkkenutstyr og nips, og nå også leker

Gammel 25-10-12, 17:05   #32
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg vil bare nevne at ikke alle synes sånne navneting er kjempesjarmerende, så jeg ville sjekket om det er noe de ønsker seg først. Jeg kan bare ikke se for meg hva vi skal med pledd med navn, liksom.

Ja, det tenkte jeg også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 18:25   #33
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Butikkene på Epla har mye fint til både små og store, jeg har allerede bestilt første julegave der.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 18:46   #34
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Jeg handler på flust.no og bruker opp bonuspoeng fra trumfkortet der.

Gammel 26-10-12, 09:18   #35
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Smart å bruke Trumf til gaver, der må jeg inn og snoke også.

Fikk tøffet meg opp og har bestilt to bursdagsgaver på biit.no. Men når jeg betalte så kom det opp en leveringsperiode, mellom 1-9 november.
Hvor lang tid tar det omtrent å få pakken derifra?

Gammel 26-10-12, 09:19   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

brleker.no har fri frakt ut oktober og har en god del tilbud om dagen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 09:20   #37
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

play.com
ebay
under200 eller hva den siden enn heter
flust
og for å ikke glemme etsy.com - der finner du omtrent alt du vi ha i hele verden - elsker den!

Sist redigert av Che : 26-10-12 kl 09:29.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-12, 11:14   #38
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Re: Julegaver på nett?

gavermedmening.no

Gammel 26-10-12, 11:44   #39
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Fikk tøffet meg opp og har bestilt to bursdagsgaver på biit.no. Men når jeg betalte så kom det opp en leveringsperiode, mellom 1-9 november.

1-2 uker

Gammel 26-10-12, 13:36   #40
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det kommer alt an på. Jeg bestilte ett lass på lørdags kveld. To av pakkene fikk jeg allerede på onsdag. Resten har jeg ikke fått enda.
Min erfaring er at de er litt kjappere enn de leveringstidene du får oppgitt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.