|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Jentene kommer hjem fra høstferie i morgen, så vi skal ta dem med på en liten handletur i morgen ettermiddag. Gleder meg veldig.
|
|
|
#23 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!
15 minutter, kanskje?
|
|
|
#24 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Ja, jeg jobber i Bjørvika og T-banependler, og enkte at det kanskje kunne være OK en gang i blant å ta turen innom på vei hjem, men jeg ser jo at det blir en omvei.
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Gleder meg veldig til å besøke mathallen - dette er gull!
|
|
|
#27 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Jeg gleder meg til å sjekke den ut! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Eh... Hvor mye må man regne med å ha med for å ha en hyggelig handletur der?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Glamorøs
|
foreløpig er det det. Parkeringshuset er ferdig i midten av måneden. Men det finnes gateparkering på Fredensborg, altså.
Se svaret til Pelen over.
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Det er masse smaksprøver som ikke koster noenting. Jeg vil tro at dere kan ha det veldig fint for 500-1000. Da kan dere både spise der og ta med dere mat hjem. Jeg husker ikke helt hva maten til å spise der kostet, men paiene var mellom 60 og 100 pr stk. Det er jo masse folk med kunnskap der, så bare det å gå rundt og prate og smake er en opplevelse i seg selv.
|
|
|
#37 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Det høres jo perfekt ut!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Oh...! Har du vært å sett allerede. Har liksom gått å ventet på den offisielle åpningen den 12. oktober med barnslig utålmodighet.
|
|
|
#39 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Åh, jeg gleder meg!
|
|
|
#40 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mathallen i Oslo, oh yes, oh yes!Spennende da! Hadde vært kjekt med en søndagstur dit, ja.
|
![]() |
|
|