|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Enig med de andre. Du har definitivt rett, og du burde få lese ferdig hele avisdelen og ikke bare den aktuelle artikkelen. Og ikke bare det: jeg synes det er merkelig å mene at det mangel på sosial intelligens at man ønsker å lese ferdig en artikkel før man gir fra seg avisdelen.
![]() |
#22 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Jeg mener at du har rett, og du kan beholde hele avisdelen til du er ferdig også. Men du kunne jo vært grei da.
![]() |
#23 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Du har rett og han er helt urimelig. Man beholder delen sin til man er ferdig med hele delen.
![]() |
#24 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Man leser selvsagt ferdig sin del før man sier seg ferdig.
![]() |
#25 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?
Det synes jeg absolutt du skal teste!
![]() |
#26 |
Sånn passe sane
|
Jo, men hvor viktig er det å få lest avisen akkurat der og da hvis man har dårlig tid? Kanskje lett for meg å si som ikke abonnerer på morgenavis lenger, men dog.
![]() |
#27 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grei kan man være mot en som spør pent, ikke en som forlanger. Synes nå jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
flisespikker
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Er man midt i en tekst, kan man selvsagt lese ferdig denne før noen andre kan sies å ha krav på den. Det gjelder jo enten det er bok, avis eller noe annet. Klart man kan og bør være hyggelig med stresset ektefelle om morgenen, men det går jo begge veier. Jeg pleier å si til sønnen min at det er mye lettere å få (lov til) ting hvis man spør pent enn hvis man forlanger surt, og det gjelder jo i minst like stor grad for voksne.
![]() |
#29 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Det verste er når en som pugger avisen (inkludert uaktuelle annonser) okkuperer del 1, mens man selv blir avskrevet med del 2. Del 1 får jeg som oftest sett utpå ettermiddagen en gang.
![]() |
#30 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Du skal selvfølgelig å få lese ferdig artikkelen!
![]() |
#31 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Jeg ser at røkla er enig med deg. Jeg hører med til røkla, og hadde også forventet at jeg fikk lese ferdig den avisdelen jeg hadde før vi byttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Du har rett selvsagt! Har avispartneren din noen form for opplevelse av at avisen er h*ns, siden du åpenbart ikke har rettigheter her?
![]() |
#33 |
ctrl+z
|
Det overgår alt annet enn tannpuss i viktighetsgrad for meg, hvertfall.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Jeg leser veldig fort og hater å vente på trege lesere. Jeg pleier da å lese min del om igjen, er alltid noe som kan leses igjen, mens jeg venter så tålmodig som jeg kan på at vedkommende med del 2 skal bli ferdig med sitt. Kunne ikke falle meg inn å forlange at vedkommende skal gi ifra seg avisen midt i artikkelen de holdt på med.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
By the Sea
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Du har rett.
![]() |
#36 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Her i huset leser vi ferdig hver vår del, før vi gir den videre. Det er en selvfølge for oss begge to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Jepp, du har rett!
![]() |
![]() |
#38 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Enig med røkla. Selvsagt skal en få lese ferdig sin del før den gis videre.
![]() |
#39 |
Hvor: østfold
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Du har rett, men kanskje gi ham den interesante delen først siden han er en kjapp skumleser så er alle mer fornøyd.....Jeg og gubbesatan krangler så pass mye fra før (fordi han er dooom og jeg er flink og lur seff) at avisa hadde jeg ikke giddet å la bli et issju.
![]() |
#40 |
Passiv
|
![]() Sv: Avisdelingsetikette, kven har rett?Jeg er mest satt ut over at dere leser papiraviser jeg. |
![]() |
![]() |
|
|