|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDa hadde jeg jubler og tenkt, "jippi jeg får går hjemme noen år ekstra"
|
|
|
|
#5 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoOg så hadde jeg kjøpt en Canada Goose-jakke. Og reist til Thailand i desember.
|
|
|
#6 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoOm vi vant fem mill i lotto, hadde vi bygd hus - et hus med kjeller så gubben og Guttungen kunne hatt lekerom for lego og togbaner og alt hva store og små guttehjerter begjærer. Ellers skulle huset hatt breie dører, ikke en terskel og alle soverom, bad, stue og kjøkken på et plan. Vi skulle hatt et sanserom for Lillemann også.
|
|
|
#7 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoFørst og fremst, etter å ha besvimt bittelitt, så skulle jeg bestilt en ferietur til oss. Vi skulle reist akkurat dit vi ville, og betalt det det kostet.
|
|
|
#8 |
|
Er frisk!
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoImpulsivt: Betalt barnevakt en helg slik at jeg og mannen kunne ha kjærestetid - drømmer...
|
|
|
|
#10 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDa hadde vi nok flyttet og fått gjeldsfritt hus. Det hadde neppe blitt så veldig mye penger igjen, men de hadde nok spart.
|
|
|
#11 |
|
nygift
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoJeg hadde nok dradd rett på shopping på kjøpesenteret her, ellers hadde jeg betalt gjeld, bygd på huset, gitt bort litt, satt inn penger på guttas konto, tatt ungene med til USA og disney world og tur på safari eller antarktis, og kjøpt med en stol fra Kartell. Og der var de borte......
|
|
|
|
#12 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto...en pose kamferdrops til kaffen kanskje?
|
|
|
#13 |
|
Tåler regn
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoDenne overskriften må ha gått eg helt på hjernen. Hadde en fantastisk drøm i natt . Jeg var den heldige vinner av 5 mill. Noe dritt å våkne å finne ut at det ikke var sant |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoKjøpe hus! Ingen tvil!
|
|
|
|
#17 |
|
trenger lading
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoÅ få noen til å vaske ned huset hørtes ut som en bra start Dronningen. Tror jeg kopierer den.
|
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoSuperferie i solen ved første mulige anledning, en bil til, betalt ned litt på gjelda.
|
|
|
#19 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Du vinner 5 millioner i LottoKjøpt hus og to nye biler, og kanskje dratt på tur.
|
|
|
|
#20 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Du vinner 5 millioner i Lotto
Solgt begge bilene og kjøpt to nye, den ene minibuss, og kjøpt meg tilhenger. Så hadde jeg bygget på huset og bygget garasje.
|
![]() |
|
|