|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Foreldrene mine fortalte det ikke til så veldig mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Nope, jeg forteller generelt veldig lite til folk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.
![]() |
#24 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg ville helst at bare mannen og jeg visste det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Forskjellen er jo bare at man må logge seg inn hos skatteetaten etter at oppgjøret er lagt ut. Avisene har ikke søkemotorene de hadde tidligere, men kommer jo til å opplyse godt om hvordan man sjekker hva naboen tjente....
![]() |
#26 |
heimføing
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Kanskje svare på hovedspørsmålet: hvis jeg vant så mye penger at jeg hadde råd til nådd hus og bil, så hadde jeg vel fått spørsmål om hvordan jeg hadde råd til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Njulaif:
![]() |
#28 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg hadde kontaktet VG, Dagbladet, Se og hør og i det hele tatt.
![]() |
#30 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Særlig at jeg hadde klart å holde kjeft om noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Arv ville jo familien visst om uansett, og en lottogevinst ville jeg nok fortalt dem om (og hadde det vært veldig mye, ville jeg nok gitt noe til søsknene mine). Hvor mange jeg ellers ville fortalt det til, vet jeg ikke helt. De nærmeste vennene, selvsagt, men det var dette med å klare å holde kjeft ellers...
![]() |
#32 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Familien, selvsagt, det hadde vel vært vanskelig å skjule også, med sånne store beløp at et ble aktuelt med "gjeldsfri, superferie, pusse opp "alt på en gang og med fagfolk" og sånne ting. Naboene... nja, tja, dem kjenner jeg egentlig ikke enda. (Flyttet hit i sommer) så dem snakker jeg ikke så inngående personlig med egntlig. På jobb? Nja, tja, jeg tror ikke det ville påvirke lønnsoppgjøret, men jeg vet ikke om jeg hadde følt behovet for å fortelle det der likevel.
![]() |
#34 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må jo presisere at det er snakk om en kvinnelig kollega, som prøvde å dekke seg under å være "morsom", men det faller liksom litt på stengrunn når man har sagt det tre ganger i forskjellige anledninger.
Oh... Det er ikke sjefen min som kommer med slikt, altså. Han er en veldig bra sjef. Han hadde nok gitt meg mer om han hadde kunnet, og han fortjener for såvidt mer selv også spør du meg.
Jeg har jo ikke klart å slenge en kommentar ift det, selvsagt. Det er ikke snakk om ifbm lønnsforhandlinger, men samtaler om temaet under lunsjen. Så det som kanskje sjokkerer meg like mye som at denne personen kommer med disse uttalelsene, er at ingen andre enn meg kommenterer det.
![]() Sist redigert av Njulaif : 07-10-12 kl 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Godt å høre at det ikke er ledelsen din som er hinsides forstokket, Njulaif. En teit kollega kan man jo bare be om å holde kjeft. Eller se på, himle med øynene og si "Ærlig talt ...!", som er den mer høflige varianten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg hadde holdt kjeft så godt det lar seg gjøre. Kommer på tre personer jeg kunne ha delt det med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Hadde ikke utbasunert det til alle og enhver, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Kommer an på beløpet kjenner jeg.
![]() |
#39 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg hadde bare fortalt det til nærmeste familie og gode venner.
![]() |
#40 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.I liten grad. Til foreldre og sånt antagelig, og evt. venner som stusset på endringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|