|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ignore
Og nå la jeg merke til 'tittlen' i avataren din (er usikker på om det heter det) og det var jo litt morsomt kombinert med dette innlegget. Sist redigert av Isprinsessen : 12-10-12 kl 13:57. Årsak: Nyskjerrig-nysgjerrig??? Jeg lærer aldri! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Først og fremst for brukere som driver ustrakt trolling. Det er det litt av her, og ignore funksjonen er for dårlig i dag til å ta seg av det. Det er heldigvis ikke et veldig utstrakt problem. Omtrent like viktig er det å ignorere brukere som poster i Comic Sans, eller med andre håpløse valg for farge eller skriftsnitt; da er kollapsing av poster forsåvidt greit nok. Deretter har vi rablende tullinger som neppe troller bevisst, men som ikke poster noe sammenhengende. De har vi få av her heldigvis. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Sv: IgnoreMen blir det ikke vanskelig å følge en tråd der den dere ignorerer er veldig aktiv? Det må da blir ekstremt usammenhengende?
|
|
|
#4 |
|
Administrator
|
Ignorerte tråder (blogger/forum/etc) er også en god idé. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: IgnoreJeg begriper ikke hvordan dere ikke blir nysgjerrige på hva de personene har skrevet!! Jeg ville fått sånn "Don't press the big, red button!"-refleks på det der, tror jeg...
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Helt enig.
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
|
|
|
#9 |
|
|
Jepp. Veldig. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ha ha, samme her.
|
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Det er jo derfor dagens løsning ikke fungerer. Hvis man hadde hatt en løsning der man faktisk ikke merket at den irriterende brukeren var i omløp, hadde det jo vært noe annet. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Tja. Det vil jo alltid være kinkige spørsmål rundt detaljene når man skal designe noe sånt. /dev/null er vel det enkleste. Usynlige meldinger i innboks ville jo være en elegant løsning. Ved avsluttet ignore, dersom det er meldinger der, kunne det komme valg om de skulle slettes usett eller legges i innboks som lest eller ulest. Man kunne vel også få valg om hva som skal skje med slike mens bruker ignorere i det ignore slås på, og der kunne jo alternativene spenne fra /dev/null til vanlig levering, med usynlige for senere eventuell vurdering i midten.
Det var jo derfor jeg startet tråden da. Kanskje mer på grunn av irritasjon enn nysgjerrighet, men det kan jo variere med emne. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: IgnoreJeg blir jo nysgjerrig, men så blir jeg så skrekkelig irritert av å lese det vedkommende har skrevet. Derfor ønsker jeg at jeg ikke skal kunne se at det er skrevet noe. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Sv: IgnoreDet Teo sa.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Er det ikke litt upraktisk å ignorere folk når man er administrator eller moderator eller hva du nå er?
|
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Var Ru moderator da tråden ble skrevet da?
|
![]() |
|
|