|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor gammel du er?Jepp, jeg er 40 i en uke til. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg har bursdag i oktober.
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Vet du hvor gammel du er?
|
|
|
|
#4 |
|
Skal rømme
|
Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg er heldig og er født helt i slutten av 79 og hvis jeg har fulgt med på i hvertfall hvilket år vi er i og vet det, så slutter min alder på det samme tallet. 2012 -> 32 år.
|
|
|
#5 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Vet du hvor gammel du er?Ok. Jeg har akkurat lest "FP om 40 år"-tråden, så denne overskriften ble med ett hysterisk morsom.
Sist redigert av Enhjørning : 13-10-12 kl 17:45. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor gammel du er?Det var en periode på noen år der jeg nærmest refleksmessig ville svare ca 5 år under min virkelige alder, og måtte tenke meg litt om før jeg kom på den egentlige alderen min. Dette var da jeg var i slutten av tyveårene (og jeg må vel innrømme at det snart er ti år siden). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor gammel du er?Ja, jeg husker alltid hvor gammel jeg er. Jeg er 28, snart 28,5.
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor gammel du er?Må tenke meg om iblant - sånn "oi, har jeg fylt ennå?" |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Vet du hvor gammel du er?
Samme her, jeg begynner tidlig å tenke at jeg er et år eldre.. Blir også 43, veldig snart. Nå har jeg jo tørrtrent i etpar-tre måneder så jeg burde være vant til tallet.
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg husker alltid hvor gammel jeg er, men mannen min er som deg. Han har stort sett ikke den fjerneste anelse (innenfor et femårsintervall eller så).
|
|
|
#14 |
|
villende
|
Sv: Vet du hvor gammel du er?Det kommer helt an på hvilket årstall jeg befinner meg i. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Søt og rar
|
Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg har tatt meg i å ta feil flere ganger etter at jeg fylte 30.
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg hadde min andre 30-årskrise i år ettersom jeg trodde jeg ble 30 i fjor også. :P
|
|
|
#17 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg må som oftest regne etter, tror stadig jeg er ett år eldre eller yngre enn det jeg egentlig er. Akkurat nå er jeg jo 45 og det er enkelt å huske. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ute på tur
|
Sv: Vet du hvor gammel du er?Jeg må ofte tenke meg om, men nå som jeg nettopp har hatt bursdag så husker jeg det. Akkurat nå i allefall.
|
![]() |
|
|