|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantNå heller jeg mot Bugaboo. Har sammenlignet ulike vogner nå og det er ingen som kan måle seg med tanke på vekt. Teutonia veier jo 5 kilo mer.
|
|
|
#22 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantJeg brukte Bugaboo Cameleon i hele vognperioden med nr 1, da bodde vi sentralt og den var delvis mye inn og ut av buss. Mye snøvær skal jeg ikke skryte på meg å ha prøvd.
|
|
|
#23 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantJeg har vært storfornøyd med EasyWalker Sky til mine. Kan ikke ha ungen mot seg, men ungene har stort sett bare sovet når vi har trillet tur, så det har ikke hatt noen betydning. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbant
|
|
|
#25 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantBugaboo er veldig lav, og jeg hadde ihvertfall vært ukomfortabel med å ha en baby så lavt med mye bygåing, eksos, mye folk etc. Men det er meg.
|
|
|
|
#26 |
|
trøtt
|
Det er min favoritt også!
|
|
|
#27 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantBrio Go 2013 modell. Vi har 2012 modell og den er ikke god i snø eller skog på grunn av dekkene fremme. Med de nye vinterhjulene på 2013 modellen er jo det problemet vekk. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantTil bybruk med mye brostein, fortauskanter og kollektivtrafikk hadde jeg nok valgt Bugaboo cameleon med større lufthjul (vinterhjul?) enn de som er standard. Simo på buss og trikk ser jeg for meg som strevsomt, selv om den er god å trille.
|
|
|
#29 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Altså jeg tviler på at en baby i bugaboo får i seg mer eksos enn en i Brio altså! Og tror ikke folk er verre kikkere i den heller.
|
|
|
#30 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Det ville jeg definitivt gjort!
|
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantJeg har søkt rundt på nett, men finner ikke ut om en kan bære babybagen til bugaboo med ungen oppi. Er bøylen sterk nok til det? Fant ingenting i bruksanvisningen på sidene deres om at en ikke skal gjøre det.
|
|
|
#33 |
|
Personlig pessimist
|
Du kan bære både bagen og sportsvogndelen etter bøylen.
|
|
|
|
#34 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantTa gjerne kontakt med meg på PM om du vil kjøpe Bugaboo. Jeg har en stående i her som ser flunkende ny ut, men som må skiftes bremsevaier på - dette gjør de egentlig på Barnas Hus, men det er 20 mil unna oss, så jeg har tatt kontakt med dem for å få én i posten. Den skal selges superbillig bare fordi den ikke blir brukt...
|
|
|
#36 |
|
|
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantVi bor midt i sentrum, og har to (tre) vogner fordi jeg ikke har klart å finne en som ivaretar alt. Men jeg er en god del ute i skog/mark og gjør det meste av handlingen, uten annen bærehjelp.
|
|
|
#37 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
|
|
|
|
#38 |
|
|
Jeg er under 160 cm og synes den var aaaaalt for lav. Jeg likte sportsdelen veldig, men ikke bagen. Og i en overgangsperiode synes jeg det var viktig å kunne veksle mellom sportsdel og bag, og da er jo Bugabooen helt ubrukelig.
|
|
|
|
#39 |
|
|
Jeg er 1,81 og synes at buggisen er strålende. Babyen har det lunt, fint, skjermet, jeg triller komfortabelt og i tillegg er vognen like lett å ha med seg som en trille.
|
|
|
#40 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: Hvilken vogn? Uten bil og bor urbantJeg hadde sett på bugaboo cameleon, brio go, babyjogger city versa og emaljunga nitro og ozone. Prøv de godt i butikk og finn din favoritt, alle har jo sine preferanser
|
![]() |
|
|