|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?
Mener du virkelig det? En mann som ikke har noe annet enn hjemmet å bry seg om, som ikke kommer hjem med noen andre impulser?
![]() |
#22 |
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om en bil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Travelt opptatt
|
Folk er forskjellige. Jeg er grusom når jeg går hjemme, mens husbonden fint klarer å sysselsette seg med ulike typer prosjekter.
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?... Sist redigert av Left : 06-12-12 kl 17:18. |
![]() |
![]() |
#25 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg er der alltid (fordi jeg er syk), men jeg maler boller en gang i skuddåret og mistrives uten å kunne gjøre noe. Mannen er lik, han må hamre og fikse litt og takler ikke lediggang.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Drømmer om et rom jeg kan bruke som bibliotek. Og så drømmer jeg om hus i Spania og masse tid som jeg kan bruke der. Og økonomi til at jeg kan studere på heltid igjen. Men mest av alt det huset i Spania. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om å kunne sy på heltid, kanskje ha en liten butikk hvor jeg kan selge klærene/vognposene og det andre jeg lager, i en salig miks med interiørnips. Jeg drømmer om å bli oppdaget, få en kanonjobb, som etterhvert vil medføre såpass god økonomi at jeg kan jobbe redusert, slik at tidsklemma blir mindre.
![]() |
#28 |
Leser
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Faktisk ingenting.
![]() |
#29 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om at bedriften jeg har går så bra at jeg kun trenger å jobbe 3 dager i uken på plass. Resten av tiden skal jeg bruke på papirarbeid, markedsføring, barn og mann. Bake kanelboller hver tirsdag f.eks. Fast jeg er ganske så fornøyd med å ha levd ut min drøm og startet for meg selv. Elsker å jobbe for meg selv! Drømmer egentlig ikke om større hus, har et litet rekkehus. Gjerne en byleilighet når barna blir store.
![]() |
#30 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Han kan jo gjerne bry seg om andre ting enn hjemmet, jeg mener ikke at han skal være inne i leiligheten 24/7 og kun stå ved kjøkkenbenken eller på vaskerommet.
![]() |
#31 |
Bondesjakk(matt!?)
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Å dele drømmen min er litt skummelt. Ikke fordi den er særlig spesiell, men det er skummelt å dele det innerste... Vel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Teller ned
Tenk så deilig å komme hjem hver dag til ryddig hus! Det er min store drøm også. Er det noen som tar slike oppdrag, evt. hva ville det koste? :drømmer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?En hytte. Aller helst ved sjøen. Eller kanskje på fjellet. Ute i naturen i alle fall, med masse turmuligheter. I så kort avstand til heimen at det ikke er stress å reise bare for en helg. Og så drømmer jeg om å bo i en småby. Og jeg drømmer om kortere vei til jobb. Noe som neppe lar seg neppe kombinere, så da blir jeg vel her i surbubia. Men en hytte hadde vært fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om å kunne sette hverdagen på pause, og bo et år i den norske ødemarka med familien.
![]() |
#35 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om å ta en helt ny utdannelse og bli lege. Det kommer nok ikke til å skje, men om jeg kunne skru tiden tilbake til tidspunkt for valg av fag og videre utdannelse, med bare noen års mer modenhet enn jeg hadde da..
![]() |
#36 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om å få den selvsikkerheten jeg trenger for å kjenne etter hvem jeg egentlig er, hvem jeg ønsker å være og hvordan jeg skal bli henne. Og om å ha selvtillit og mot til å kjenne på hva jeg ønsker å gjøre og hva jeg vil ha ut av livet.
![]() |
#37 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om et selvryddende hus, hytte ved et vann i skogen (eller ved sjøen), mer fritid og litt bedre økonomi. Og bedre tilgang på barnevakter så mannen og jeg kan få gjort noe sammen en gang i blant. Ellers har jeg i grunnen fått gjort det meste av det jeg drømte om i yngre år: reist masse, bodd lenge på en stillehavsøy, spennende utdannelse, mann og barn, bodd i et rødt hus i skogen, kjøpt hus med hage osv.
![]() |
#38 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om at Husets Herre skal innse at han ikke er udødelig, og begynne å ta hensyn til helsa si. *sliiiten nå* |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer stadig, og tror livet mitt er over den dagen jeg slutter å drømme. Hva er liksom vitsen uten å ha noe å strekke seg mot? Jeg har både uoppnåelige drømmer og drømmer som er mer realistiske, og som jeg har planer om å realisere etterhvert. F.eks mastergraden i spes.ped som jeg forhåpentligvis begynner på neste høst (deltid), shäferen jeg vet jeg skal ha en gang når vi får stor nok plass og nok tid osv.
![]() |
![]() |
#40 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Drømmer du om noe ut over det du har/gjør i dag?Jeg drømmer om å flytte til USA og jobbe der en stund (et år eller to). Egentlig burde jeg bare gjøre det. Selskapet mitt her en slags "utvekslingsordning" med sin amerikanske distributør, så det er faktisk helt mulig. Men det er ingen nordmenn som har gjort det tidligere for så lang tid. I så fall skal jeg jobbe fulltid (og vel så det), mens mannen beholder den norske jobben sin og jobber deltid fra hjemmekontor.
![]() |
![]() |
|
|