Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-12, 09:22   #21
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal til for at du tenker FP-er om folk du ser på gata?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Her for leden så jeg en syklende dame bakfra og tenkte at, oj, der er det en Boden-kåpe, hvem kan det være? Og ganske riktig, da jeg så damen forfra, var det en fp-er.

Kan kåpa ha vært i grønn fløyel?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 09:24   #22
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har en gang sendt pm til en bruker her inne og spurt om det var hun som smilte så hyggelig til meg i Drammen. Jeg var ute på torget med Lillemann, og det gikk ei dame forbi. Hun smilte så inderlig hyggelig til meg. Dama hadde med seg barn som, kjønnsmessig og aldersmessig, kunne tilsi at det kunne være henne. Jeg tenkte hun kanskje kjente Lillemann og meg igjen fra bilder.

Men akk, det var ikke henne. Uansett, veldig hyggelig å bli møtt med et slikt, varmt smil, sånn i forbifarta.

Jeg tenker FP'er hvis jeg ser bilde av et ganske lett gjenkjennelig barn på veggen (eller var det en dør, tro) i den nye barnehagen min sønn har begynt i, og tenker "så koselig!", føler meg litt hjemme med en gang og blir litt lettet siden det er et kvalitetstegn at en FP'er har testet og godkjent barnehagen.

Gammel 15-10-12, 09:26   #23
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Har aldri tenkt på det

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 09:28   #24
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Da jeg traff Blondie i RL hadde hun kjempefin FP-kjole og ditto FP-sko på seg.

Det morsomste er jo at den kjolen faktisk er sydd av en hos venninne IRL. (Men hun vet selvsagt hva jeg liker. : knegg: ) Art-skoene er definitivt oppdaget her på FP.

Jeg bor i et område hvor det er ganske liten sannsynlighet for å treffe ukjente FPere, så det tenker jeg lite over.

Gammel 15-10-12, 09:51   #25
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Kan kåpa ha vært i grønn fløyel?

Mener den var det, ja.

Sist redigert av Tangina : 15-10-12 kl 11:27.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 10:18   #26
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånne fly-London og El Naturalista-sko. Og Desigual-kåper og Boden-kjoler. Her om dagen fortalte en kollega av meg i detalj om den fancy matboksen hun hadde laget til ungen sin, og da ble jeg litt

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 11:48   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis de sier "knegg", og kræsjer i lyktestolper samtidig som de leser på smartphonen sin og fniser.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 11:51   #28
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg kunne. For det første, så kunne jeg ikke pekt ut en Boden-kjole om det stod om liv. For det andre, så er jeg alt for lite observant på slike ting. Og de FP'erene jeg faktisk har truffet, er jo til forveksling like helt normale folk.

Gammel 15-10-12, 11:54   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror aldri jeg har tenkt på det, faktisk.

Gammel 15-10-12, 12:05   #30
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvis de sier "knegg", og kræsjer i lyktestolper samtidig som de leser på smartphonen sin og fniser.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.