Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den optimale julekjolen

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-12, 04:48   #21
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den optimale julekjolen

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

LaRedoute:

Mange fine innspill - tusen takk til alle, og spesielt denne må jeg sjekke litt nærmere.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 04:53   #22
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

, og spesielt denne må jeg sjekke litt nærmere.

Allerede utsolgt i min størrelse.

Gammel 19-10-12, 05:24   #23
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Allerede utsolgt i min størrelse.

Eller kanskje ikke. Jeg prøvde igjen, og fikk bestilt kjolen i str. 40. Tror jeg da, om det ikke er noe feil på siden deres. Jeg bruker 38/40, så jeg håper ikke den blir for stor.

Og Nessie, som ga tipset som førte til kjøp, her har du den fantastiske belønningen:

Gammel 19-10-12, 08:14   #24
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Ikke lange armer da, men denne har jeg kjøpt meg:

Jeg fikk denne i posten igår, den er helt fantastisk!!

Gammel 19-10-12, 16:59   #25
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg fikk denne i posten igår, den er helt fantastisk!!

Jeg fikk hentet den i går jeg også. Virkelig strutteskjørt da!

Gammel 19-10-12, 17:17   #26
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Ååå, heldige dere med den fine Ellos-kjolen! Min gode venninne Gjørmedrama ønsker seg veldig en sånn en i small/36. Kanskje noen angrer?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 19:24   #27
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Var inne på Ellos nå, men finner den ikke igjen. Har de fjernet den fra nettet?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 19:39   #28
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den finnes bare i sort nå, desverre. Skulle gjerne hatt den i rødt. Den var lekker. Hyl ut hvis noen har en i ca 40 de vil bli kvitt. hehe. http://www.ellos.no/fresh-spirit/kjo...Value3|1&Nao=8

Gammel 19-10-12, 19:42   #29
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Den finnes bare i sort nå, desverre. Skulle gjerne hatt den i rødt. Den var lekker. Hyl ut hvis noen har en i ca 40 de vil bli kvitt. hehe. http://www.ellos.no/fresh-spirit/kjo...Value3|1&Nao=8

Det var dumt....Er ikke ofte jeg har lysst på kjole, men den rød var nydelig....

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 20:36   #30
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den LaRedoutekjolen over her er det en som har på seg i Beat for Beat nå!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 20:48   #31
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Den LaRedoutekjolen over her er det en som har på seg i Beat for Beat nå!

Ikke Ivar Dyrhaug, vel?

Gammel 19-10-12, 20:49   #32
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, hvor, hvor?

Gammel 19-10-12, 20:50   #33
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lese hele tråden, ja...

Gammel 20-10-12, 20:10   #34
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Ikke Ivar Dyrhaug, vel?

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:03   #35
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

LaRedoute-kjolen var ikke fin på, så den er returnert, og denne er bestilt (nå er den på plass igjen i alle størrelser!):

Gammel 06-11-12, 09:11   #36
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Emma Tunic Dress fra Boden:

Cross over knit dress fra Boden:
(Jeg vurderer denne, den er i tynn ull)

Maya dress fra Boden:
(fin med en søt liten bolero eller kort jakke til)

Richmond Wrap dress fra Boden:

Riviera Shirt dress (omtalt som FP-kjolen) fra Boden i julefarger:

Nancy dress fra Boden (på salg)

Iris dress fra Boden:

Fringe dress fra Boden:

Veldig fint snitt, jeg har to kjoler i dette snittet og de kan kles opp og ned, er behagelige og pene. Jeg synes de er på den korte siden i R, enda jeg bare er 162, så neste gang jeg bestiller meg en slik vil jeg ta L.

Sist redigert av Harriet Vane : 06-11-12 kl 10:21.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:14   #37
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smocked Tunic dress fra Boden:

Collette dress fra Boden

Cable knitted dress fra Boden

Jeg vurderer også denne.

Knot detail dress fra Boden

Sist redigert av Harriet Vane : 06-11-12 kl 10:21.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-12, 09:16   #38
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Å, mye fint fra Boden! Må sjekke minst et par av dem nærmere.

Gammel 06-11-12, 09:23   #39
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Ta målene dine og sjekke nøye på measurement og les hva slags stoff det er i fht størrelse. Jeg bommer sjelden, enda jeg nok egentlig er motsatt av den pæreformede damen de syr klær til hos Bodne. (En litt flatbrystet dame med litt mage og drøye hofter. Jeg er midt mellom rett opp og ned og timeglass med forholdsvis solid brystparti, men så lenge jeg sjekker mål så går det stort sett bra.)

Gammel 06-11-12, 13:06   #40
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og jeg trenger en som det er mulig å amme i.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.