|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette ok elektrikerarbeid? (bilde)Det var virkelig slett arbeid, og jeg hadde kun godtatt det der om det var i en bod eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Er dette ok elektrikerarbeid? (bilde)Jeg og baby var her hele tiden, så er det på en måte for sent å si noe? Det siste han koblet til var den bryteren, jeg gikk ikke inn på kjøkkenet, men sto i gangen da vi snakket sammen. Måtte ta noen beslutninger ang noen lys i taket, og det var ikke før etter at han hadde gått at jeg gikk inn på kjøkkenet (for å ordne alt rotet og sette inn skuffer og skap de bare hadde etterlatt seg på gulvet) at jeg så hvordan det så ut.
![]() |
#24 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er dette ok elektrikerarbeid? (bilde)Klart det ikke er for sent. Du skulle jo uansett ikke ha blandet deg opp i halvferdig arbeid. Det er jo veldig vanskelig for amatører å vite hvordan resultatet blir før det er helt ferdig. Du kan jo ikke vite om det ser corny ut fordi vedkommende ikke er helt ferdig eller fordi vedkommende ikke gjør jobben sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette ok elektrikerarbeid? (bilde)Dette hadde jeg klaget på, uten tvil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dette ok elektrikerarbeid? (bilde)Hvordan gikk det ?
![]() |
|
|