Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julebordsinspirasjon ønskes!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-12, 12:17   #21
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julebordsinspirasjon ønskes!

Knegger gjenkjennende av beskrivelsen, etter utallige år som eneste jente i firmaet, er dette fasiten på julebord for min del.

Nå som jeg er over i et nytt firma, og vi faktisk er hele 5 jenter, så ble julebordet avlyst. Jeg må leve i spenning helt til neste år med å finne ut hva slags julebord de har her.

Sist redigert av Gerbera : 28-10-12 kl 12:25.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 12:20   #22
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Nå som jeg er over i et nytt firma, og vi faktisk er hele jenter, så ble julebordet avlyst.

Hva pleide det å være før da? Halve jenter? Halvveis jenter? Transer?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 12:34   #23
Gerbera

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Hva pleide det å være før da? Halve jenter? Halvveis jenter? Transer?

Hehe, la ikke merke til at ikke NumLock var på, vært inne og rettet det nå!

Men alle årene som eneste jente på julebordet, har vel fått meg til å føle meg litt halvt gutt ja ;-)

Men enig med flere av de andre her, vil gutta til Kiel, så reis til Kiel. Sørg for at du og evt sjefen tar tog fra Oslo og hjem igjen, og send gutta med buss. Ikke mer øl enn de får med seg inn på busse. På båten sørger du for å få lugar i en annen ende av båten, og koser deg med shopping, spabehandling og egentid på lugaren. La gutta praktisk talt seile sin egen sjø!

Lykke til med planleggingen!

Gammel 28-10-12, 14:28   #24
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

De skal selvsagt få lov til å reise til Kiel igjen om det er det de ønsker. Vi har sendt ut sms med beskjed om å komme med forslag og tenke på hva de har lyst til, så tar vi en diskusjon og sikkert en avstemning i lunsjen i morgen. Flertallet bestemmer naturligvis, og vi bøyer oss nok, men jeg er litt i tvil om det faktisk er ledig plass på Kielbåtene den aktuelle helgen i desember. Vi må reise på fredag og det er i utgangspunktet bare en helg som er aktuell (vi må stenge fredagen og siden vi har timebestillinger i lang tid i forveien, bør vi holde oss til den oppsatte helgen for å slippe å endre avtaler). Vi er alt for seint ute, men dersom stemningen tilsier Kiel, så skal vi i det minste sjekke det opp.

Vi har ellers hostet opp ett annet forslag her. Ett av våre nabofirma har laget et opplegg de sa vi kunne få bli med på. Det var visst en eller annen uteaktivitet, muligens klatring i en klatrepark (litt væravhengig, selvsagt) først, deretter bålbrenning m/någgå attåt (sannsynligvis noe Arne Brimi-opplegg, tror jeg), og så middag (juleinspirert fingermat) på en lokal fjellstue i samme område. Der var det visstnok også leid inn et lokalt orkester (som spiller alt fra gammeldans til rock) og det er også mulighet for overnatting for de som vil det. Jeg har vært på et julebord der før og det var absolutt bra.

Det kan jo tenkes at gutta har andre ideèr også. Jeg er åpen for det meste og blir selvsagt med på tur til Kiel også selv om det ikke er drømmejulebordet mitt. Hovedformålet er jo å ha en trivelig og morsom stund med gode kollegaer.

Island eller Svalbard har faktisk vært diskutert i forbindelse med en tur vi har tenkt å ta alle med på i mai neste år. Da feirer firmaet 10-års jubileum og det er tenkt markert med en litt lengre tur for alle. Reisemålene står foreløpig mellom de to nevnte, samt Frankrike.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.