|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Værvarsler til å stole på: | |||
Yr.no (NrK) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
69 | 69,00% |
Pent.no (VG) |
7 | 7,00% |
Storm.no (TV2) |
12 | 12,00% |
meteovista.no |
0 | 0% |
Facebook/Her og Nå melding |
0 | 0% |
Stoler kun på meg selv |
11 | 11,00% |
Broccoli/Annet spesifiser i tråden |
9 | 9,00% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?
Type Biltema og sånn har vel helt ok? Jernia?
![]() |
#22 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?Jeg pleier å sammenligne yr og storm, og så stoler jeg mest på den som melder dårligst vær : pessimist:
![]() |
#24 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?Yr, selvfølgelig. Det er de som er meterologisk institutts værmeldingstjeneste, og jeg tror de også er de som sitter med den høyeste kompetansen hva meterologer angår, det er ikke bare markedsinteressene som råder der i gården.
![]() |
![]() |
#25 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?Yr har statistisk sett vært mest riktig av værmeldere når jeg har sjekket.
![]() |
#26 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?Yr har oftest rett.
![]() |
#28 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?Det jeg liker med AccuWeather er at de lokaliserer litt mer. Yr og Storm sier noe om byen jeg bor i, men det kan jo være at det er - 2 det, men at det er - 10 der jeg bor i den byen.
![]() |
#30 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?Hos oss stemmer Yr som regel rimelig bra hvis man trekker fra et par tre grader. De andre bruker jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?Yr.
![]() |
#32 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?Storm.no høres i hvert fall mer realistisk ut enn pent.no.
![]() |
#33 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?Yr har ikke gjort annet enn å ta feil i et halvår snart, ingen av de andre har truffet særlig godt heller, men det er altså Yr som blir mest brukt.
![]() |
#34 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?Med det været som har vært i Bergen de siste månedene så kunne vi like godt ha brukt Tobias i tårnet og jeg har egentlig forståelse for at det er vanskelig.
![]() |
#35 |
er her
|
![]() Sv: Værvarsel - Hvem stoler du mest på?Stoler ikke på noen, men ser ut av vinduet.
![]() |
|
|