|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenJeg så HK-versjonen på kino hvert eneste år fra jeg var 5 til jeg var sikkert 10, så jeg har et veldig sterkt førjulsforhold til den. Nettopp derfor er jeg glad det kommer en ny versjon nå, siden den gamle er, uhm, litt svak som film.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenJeg synes den gamle er litt kjedelig, men den er en så stor del av min barndoms jul, at jeg ikke klarer å disse den heller. Men denne ser jo helt klart bedre og mer lovende ut, jeg gleder meg vanvittig mye. Håper den går på kino litt uti desember, jeg vil helst se den i desember når julefølelsen er på det aller høyeste.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenGleder meg! Liker den gamle også eg, litt nostalgi
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenJeg har aldri orket den opprinnelige filme, men gleder meg nå til nyinnspillingen.
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenWhaaat?! HK ER Reisen til julestjernen! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernen
Den originale Sonja suger. Hanne Krogh har heldigvis ikke hatt mange skuespillerjobber etter den filmen (har hun egentlig hatt noen?), og heldigvis for det.
|
|
|
#10 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenDenne skal jeg se.
|
|
|
|
#12 |
|
Tåler regn
|
Jeg er så heldig at jeg skal se den på førstkommende torsdag. Mannen sin jobb har kommet med gratisbilleter. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenDenne vil jeg se med barna! Har sjekket kalenderen og det er fullt opp framover. Kan se den kommende helg (men kan da ikke se julefilm så tidlig på året?) ellers så må vi vente til 8.-9. desember. Får håpe den får masse besøkende framover så den fortsatt er å se i desember! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenJeg har gitt ungene beskjed om at vi skal se denne filmen enten de vil eller ikke.
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenVi har alltid på den gamle sånn halvveis i bakgrunnen på julaften, får jo stemning av den selv om den er filmatisk og skuespillermessig svak.
|
|
|
|
#17 |
|
Audacious
|
Eller så kan du gå og se den med noen barn du kjenner, som får billetter til den i julekalenderen sin.
|
|
|
#18 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenNå kom jeg plutselig på at jeg i en alder av ca 12 spontant lurte med meg min fem år eldre fetter på kino for å se Reisen til julestjernen. Og plutselig innser jeg hvor oppofrende og utrolig snilt det var av han å bli med. Han kan umulig hatt mye egeninteresser av å bli med. Er det for sent å sende blomster som takk? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Fola Blakken
|
Ingen dum idé!
|
|
|
|
#20 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Ny versjon av Reisen til julestjernenDette blir nok kalendergave til yngste en dag. Eldste bør vel få noe annet om poenget med kalendergave er glede.
|
![]() |
|
|