Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Morsomme adventskalendere for voksne (ferdigkjøpte)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-12, 11:13   #21
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Morsomme adventskalendere for voksne (ferdigkjøpte)

Abonnerer!
Jeg vil også for en gangs skyld ha adventskalender.. ehh.. mente mannen skal få!

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 11:57   #22
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

24 tegneserieblader fra Comixology-appen?

http://www.comixology.com/free-comic...FRJ7cAodHX4Auw

(Den hadde både mannen og jeg blitt glad for, kjenner jeg.)

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 11:59   #23
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Sniker litt her jeg Toffskij, om det er greit.
Jeg lager kalender i øst og vest, men ønsker meg en selv også. *barnslig sutreunge*

Kan anbefale å bytte kalender med en venninne. Jeg er med i en strikkekalenderbyttering med noen venner, og det er ufattelig koselig.

Og, ikke minst, da slipper man som regel å få kalendergaver av typen unbrakonøkkel-sett.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-12, 22:44   #24
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Kan anbefale å bytte kalender med en venninne. Jeg er med i en strikkekalenderbyttering med noen venner, og det er ufattelig koselig.

Og, ikke minst, da slipper man som regel å få kalendergaver av typen unbrakonøkkel-sett.

Den tror jeg ikke jeg heller hadde vært ovebegeistra for.
Jeg har laget kalender til ei venninne, men jeg vil ikke kreve noe igjen. Derfor vil jeg heller kjøpe en ferdig.

Gammel 03-11-12, 05:58   #25
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville mye heller hatt verktøykalender enn hudpleiekalender.

Gammel 03-11-12, 08:17   #26
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg er i utgangspunktet helt enig. Men så slo det meg at slike julekalendere sjelden inneholder ting av virkelig god kvalitet. Det ville fort blitt for dyrt, rett og slett.

Og er det noe jeg virkelig ikke trenger mer av, så er det verktøy av lav kvalitet.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 09:14   #27
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Det kan jeg til dels være enig i...men 24 umbrakonøkler? Not so much.

Gammel 03-11-12, 11:26   #28
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men om jeg skulle lage min egen kalender - til meg selv? What to do? Kjøpe mange små ting og legge opp i små pene gaveposer og stifte sammen, og blande rundt før jeg fester nummer på kanskje? Men hva skal jeg finne på å kjøpe da?
...ferdigkjøpt er en god ide kanskje.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 12:32   #29
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

http://www.handbag.com/life/news/a42...-calendar.html

Hver dag midt i julestria?

Gammel 03-11-12, 13:14   #30
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Gammel 08-11-12, 15:23   #31
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Gammel 08-11-12, 17:09   #32
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

For de som liker jåling og stas har Kicks/Estetique en parfymerijulekalender til 299kr, med verdier for over 1000kr. Forskjellige parfymeprodukter bak hver luke og fin kalender.

Gammel 08-11-12, 17:20   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, kalender er jo kos da.

Synes Skilpadda sin idé er god, men så er det noe med at det fort blir mitt ansvar da, siden jeg ikke har en særlig kreativ og oppfinnsom mann.

Jeg kunne fint fått 24 ølflasker btw.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 17:22   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er innen hudpleie da: http://blogg.kicks.no/kategori/hudpleie/

Gammel 08-11-12, 17:26   #35
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Har jeg oversett lindt-linken? *leter febrilsk*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 17:28   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Har jeg oversett lindt-linken? *leter febrilsk*

Jeg tror ikke den finnes.

Gammel 08-11-12, 17:29   #37
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Men her er en: http://www.amazon.co.uk/Lindt-Advent...8105167&sr=1-2

Gammel 08-11-12, 17:29   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Føkk!

Gammel 08-11-12, 17:29   #39
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Og her: http://www.lindt-shop.de/epages/Lind...Products/75301

Gammel 08-11-12, 17:29   #40
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

...så trist
det er..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.