Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lær meg om strømpebukser!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-12, 08:40   #21
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lær meg om strømpebukser!

Bai, jeg er også mer glad i hudfarget enn sort, for jeg får åttitallsvibber av tynne sorte. Samtidig assosierer jeg hudfargede med moren min (som faktisk kler seg pent, altså) og har lurt på om det er litt kjerring.

Ikke lett, dette. Jeg misliker som sagt strømpiser veldig.

Jeg er urolig glad for alle innspill her, for det får meg til å bli med bevisst hva jeg synes selv.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 08:41   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken nyanse bruker du i hudfarget, bai?

Gammel 03-11-12, 09:40   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hudfarget må ihvertfall ikke være i fargen solbrun.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 09:44   #24
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tette? :maser:

Til bukse da, er det viktig at det matcher da også?

Jeg har muldvarpkjole og muldvarpsko, blir det ikke overkill med muldvarpstrømpis?

Kult med en skikkelig kontrastfarge. Jeg bruker rosa strømpebukse, eller tomatrød, fiolett... Eller sorte med fargerikt mønster. Og jeg bruker like gjerne selskinnssko som ecco lakkstøvletter.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 09:58   #25
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hudfarget skal være slik at de ikke viser, de går under forskjellige navn, feks nude.

Gammel 03-11-12, 10:27   #26
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan bare si hva jeg pleier å gjøre selv, men jeg går med tykke svarte strømpebukser (80 den) på jobb. Jeg liker dem veldig godt, det er Calvin Klein med liv helt opp til bh'en, holder inn og flater ut bulker uten å være for stram. Jeg har også gjennomsiktige hudfargede (usynlige) og siden smaken min ble bygd på 80-tallet, så synes jeg tynne svarte strømpiser er fint til fest.

Jeg har pene ben, men eksperimenterer lite med gøye mønstre og rare farger. Jeg har tatt den helt ut et par ganger med tette lilla og tette grå. Jeg foretrekker å ha kvalitetsstrømpiser med høyt liv som kan vaskes og er verdt pengene.

Gammel 03-11-12, 10:38   #27
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg innser at strømpebukseskuffen min er gøy på håret.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-12, 10:41   #28
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at jeg har svært lik strømpebuksebruk som Harriet. Jeg har noen grå og gråmønstrete i tillegg, og så bruker jeg i tillegg noen tynne i samme farge som diverse sko og antrekk jeg har.

Gammel 03-11-12, 10:54   #29
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg innser at strømpebukseskuffen min er gøy på håret.

Ja, du er liksom fru El Naturalista på strømpene.

Gammel 04-11-12, 17:08   #30
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Hvilke butikker har Calvin Klein strømpiser? Evt. nettbutikk?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 21:06   #31
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har litt å lære. Jeg er litt forvirret om sorte tynne, men tror jeg fortsetter med det til sorte kjoler. Amber har jeg sluttet med.

Gammel 04-11-12, 21:11   #32
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg var på jentefest med 20 ukjente i går, og jeg benyttet anledningen til å studere andres strømpiser. Har aldri kommet på det før. Der var det en salig blanding av alt. Ikke alt var like kledelig.

Jeg droppet forresten for en gangs skyld kjolen. Droppet også støvlettene jeg viste i en annen tråd. (Men jeg elsker dem likevel, altså!) Jeg hadde hudfargede strømper til muldvarpsko med høye hæler og svart, stram bukse.

Gammel 04-11-12, 21:22   #33
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Det hørtes lekkert ut.

Jeg kom på at jeg har sluttet med hvite, dem har ingen nevnt.

Gammel 04-11-12, 21:28   #34
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Det var en på festen i går med turkis (fin!) kjole, hvit strømpebukse og hvite sko. Det var ikke akkurat stygt, men jeg fikk litt småpikevibber. (Og håper veldig at hun ikke er på FP. : paranoid: )

Sist redigert av Hyacinth : 04-11-12 kl 21:35.
Gammel 04-11-12, 21:30   #35
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

http://www.kk.no/882824/hudfargede-s...r-er-aldri-lov

Sorte matte i god kvalitet.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 21:33   #36
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hvite strømpebukser er ihvertfall ikke lov. Der finnes lite som er mindre flatterende enn det. Kanskje med unntak av hvite tights som slutter midt på leggen.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-12, 21:35   #37
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Hæ? Ikke lov med hudfargede?

Gammel 04-11-12, 22:13   #38
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Hvilke butikker har Calvin Klein strømpiser? Evt. nettbutikk?

Jeg kjøper dem på Strømpegalleriet, første etasje i Galleriet i Bergen.

Her:
http://www.bubbleroom.no/nn/dame/cal...h-waist-tights

http://www.houseoffraser.co.uk/Calvi...efault,pd.html

Jeg er 162 og veier 68 kilo og bruker str. B.

Gammel 05-11-12, 08:00   #39
Frøken Fjong
Superaktiv

Medlem siden: Oct 2012
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg kjøper dem på Strømpegalleriet, første etasje i Galleriet i Bergen.

Her:
http://www.bubbleroom.no/nn/dame/cal...h-waist-tights

http://www.houseoffraser.co.uk/Calvi...efault,pd.html

Jeg er 162 og veier 68 kilo og bruker str. B.

Thanx

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-12, 08:20   #40
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hæ? Ikke lov med hudfargede?

Stussa også på den. Nå har jo hudfarge og nude sko vært det eneste saliggjørende en stund. Slutt på det altså? Og jeg er ikke på bærtur som fortsatt liker sorte tynne til sort selskapskjole?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:17.