|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Med eller uten platinumkant på finserviset? | |||
Med platinumkant |
![]() ![]() ![]() ![]() |
39 | 32,77% |
Uten platinumkant |
80 | 67,23% |
Jeg vet om et mye finere lignende "plissert" servise, viser frem i tråden ![]() |
0 | 0% |
Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Jeg synes det er penere med.
![]() |
#2 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Det blir veldig mye fiiinere med kant, synes jeg. Mitt aller fiiineste servise har kant, og det er ingen tvil om at det er fest når det tas frem. Til halvfint bruker jeg helhvitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?
Det funker sikkert dem som har 4-5 forskjellige sett. Selv har jeg bare 2. Det nyeste blir 'fint' Det er veldig sjeldent vi er så veldig formelle, og vi pynter med lys og fine glass så blir det fint nok for oss. Vi er ikke så veldig 'fine' selv heller, har ganske grovt spisebord osv så jeg synes et for skjørt og pent servise ikke ville ha passet.
![]() |
#5 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Uten. Jeg liker ikke slike kanter.
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Helt klart uten kant. Nydelig servise.
![]() |
#10 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Jeg ville valgt uten platinumkant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Jeg ville valgt uten kant.
![]() |
#12 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Uten kant, med blir litt overkill. Rillene holder! Det kan være lekkert med sølv- eller gullkant, men da ville jeg nok heller valgt et helt annet servise. Dette var veldig rent og delikat uten kant, med kanten likte jeg det ikke så godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Uten kant,for da kan du dresse bordet opp uten å tenke på at det skal passe med kanten på service. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Uten kant. Vi har selv lignende service og bruker det til alt fra "uber"-formelt og til hverdag. Derfor uten kant fordi det går i oppvaskmaskinen daglig. Har bare dette servicet forutenom juleporselenet. Borddekkingen setter resten av standarden, og der er det forskjell på fest og vanlig kjøttbollemandag her i huset.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Både riller og kant blir for mye. Jeg liker enten eller, så jeg hadde valgt akkurat det serviset uten kant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Definitivt uten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Har overhodet ikke peiling på slikt - og drister meg likevel til å påstå at uten er finest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Med eller uten platinumkant på finserviset?Liker uten kant best. Lett å matche ting og man kan hive fatet i microen om man skal varme noe osv. Ikke så ofte man gjør det med finserviset men det skjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|