|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?
Nei, egentlig ikke. Har så vidt begynt å kikke. Vet at de hadde en på Brio men den så ikke så robust ut, men vi var på nordbyen i strømstad på en sportsbutikk der og de hadde en flott. Men nå husker jeg selvfølgelig ikke navnet.
![]() |
#22 |
trøtt
|
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?I dag kom tiåringen med et nytt gaveønske; sølesikker termokopp. (Han låner min når han skal på tur (til varm saft), men vi gjerne ha sin egen.)
![]() |
#23 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Jeg har jente, men svarer likevel. Min snart-tolvåring ønsker seg blant annet
![]() |
#24 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Min straks 10 åring ønsker seg |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
guttene her på 8 og 10 år fikk ipod touch i fjor (eller forfjor?) til jul. Det er den dingsen som er blitt mest brukt og er i bruk hver dag. De fikk dockingstasjon av besteforeldrene (en svart gris). Den brukes til å høre musikk på spotify, lydbøker vi laster ned, spille spill når de får lov, til å sjekke været med!, søke på youtube, grisen brukes som nattlys (er et lite grønt lys når podden lader)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Bra å høre, for jeg tenker på dette til min jente som snart blir 8.
![]() |
#27 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Jeg tror nok vi faller ned på en iPod med docking (docking fra besteforeldre), i tillegg FIFA 13 fra søsknene. Og straks er det jul, da ramler det nok inn noen slalomski, og litt andre småting som står på ønskelisten. Ikke synd på gutten, med andre ord... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kjøper du til gutter 10-12 år til jul?Veldig vanskelig. Jeg har barn som aldri har lekt med leker, så det er en utfordring. Når det gjelder vinterklær også så er det jo ting som trengs før jul så det er ofte handlet inn..
![]() |
#29 |
flisespikker
|
Poden (og vi) liker Settlers of Catan og Ticket to Ride; begge finnes det flere utvidelser og tillegg til. Blokus er også morsomt. Mannen vurderer å gi Poden et spill som heter Small World til jul; Poden selv har ytret ønske om Carcassonne og ett som jeg ikke husker navnet på. (De har hatt brettspill som "prosjekt" på SFO i høst, så han har prøvd en hel del nye spill.) Ja, og så liker både far og sønn Ascension veldig godt. (Far spiller det stort sett inline på iPaden sin, men sønn har fått det fysiske kortspillet, så de spiller det innimellom mot hverandre.)
![]() |
#30 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Teknikkmagasinet har en eller to sparkesykler med store hjul. Det har vært overraskende god, og kostet vel 799.-
![]() |
|
|