|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg en veske. Den er griselekker og knalldyr, og Drømmemannen synes nok at det er litt rart at jeg ønsker meg enda en veske. Han kjenner meg imidlertid veldig godt og vet at jeg er veskegal, men han ville blitt nærmest sjokkert om jeg hadde ønsket meg drill og slikt |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årEg ønsker meg ein kjærestetur til våren. Eller gåvekort på massasje, hudpleie eller PT-timar. Eller fotokurs. Eg trenger strengt tatt ingenting av materielle greier.
Bergensis Sist redigert av Bergensis : 07-11-12 kl 23:50. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg har ønsket meg sponsing til et tredagers, dyrt matlagingskurs på Kulinarisk akademi.
|
|
|
|
#5 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årSofa, sofa, sooooofaaa!!! Og nytt spisebord og nye lamper og totalrenovert leilighet og integrering og oppussing av loft- med bad og vaskerom.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årØnskelista mi bærer preg av at vi nylig flyttet inn i nytt hus i nytt byggefelt. Jeg ønsker meg ferdigplen, trillebår, ved og tid for meg selv.
|
|
|
#7 |
|
nygift
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg en Ghost stol... Mannen skjønner ikke poenget siden den er gjennomsiktig!!
|
|
|
|
#8 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år
Så du må ønske deg ting han mener du bør ønske deg og har lyst til å kjøpe, altså?
|
|
|
#9 |
|
villende
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg i litt forskjellige priskategorier og er ikke helt sikker på hvor vi bør legge oss. Jeg ønsker meg en av følgende: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg extension, det syntes mannen var både rart og kjedelig, men jeg har ønsket meg langt hår i årevis. Håret mitt vokser ikke, så jeg er så lei av å spare og når jeg får litt lengde på det, så er det brusete og stygt.
|
|
|
#12 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årVi drar på kjærestetur til Gran Canaria om en ukes tid, og vi ble visst enige om at det var julegave til hverandre i år. Så da får jeg heller shoppe det jeg ønsker meg der nede.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årTid, fortinnsvis alene med ham. Spiller mindre rolle om det er hjemme, på telttur eller på reise. Jeg ønsker meg ikke ting. Har for mye fra før. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i år
Det ønsker jeg meg også i år. Har nok av andre ting.
|
|
|
#15 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg en kenwood major og en Macbook Pro.
|
|
|
|
#16 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg vinskap. Det er ikke rart, bare dyrt.
|
|
|
#17 |
|
er her
|
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årEnn så lenge har vi ikke kommet så langt at vi har snakket om julegaveønsker, så jeg aner rett og slett ikke ennå.
|
|
|
|
#18 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årJeg ønsker meg egentlig ikke noe veldig dyrt i år. Ønsker bare at snekkermannen kan bli ferdig med noen av prosjektene sine...
Sist redigert av GinaK : 08-11-12 kl 10:18. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hva er ditt store julegaveønske fra din kjære i årBarnevakt til første uka i juni og billetter til Sweden Rock.
|
|
![]() |
|
|