|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snart bikinitid!
Jeg får det liksom ikke til å stemme at du er 42/44 i overkropp og bare 65 rundt? Jeg er en str. 36 og er en 65 rundt..? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Snart bikinitid!Jeg kjenner at jeg er glad for å være gravid denne sommeren. Da kan jeg bare la magen strutte, og ingen vil legge merke til resten
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Jeg er veldig smal akkurat rundt bh området. Så jeg ligger mellom 65-70. Men har pupper ja.. og brede skuldre.. og litt mage
|
|
|
#8 |
|
ekstremt trøtt
|
Jeg skjønner ikke hvordan man kan ha E cup og bruke str 36 jeg heller. Jeg er en 75A og bruker 36-38 i topper.
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Jeg bruker 70 GG, men det betyr ikke at jeg er 70 rundt (tror jeg er rundt 80 om jeg ikke husker feil). Vidden rundt har bare å gjøre med hvor brystene slutter.
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Nei, det har i utgangspunktet med hvor lang man er rundt, målt rundt bysten like nedenfor brystene. Ideelt sett skal det være den størrelsen man skal bruke (altså 80 hvis man er 80 cm rundt). Men som med andre klær er det forskjell på hvor store de er i størrelsen, samt hvor elastiske de er. BH-en skal passe på ytterste hekte når man kjøper den, slik at man kan flytte hektene innover etterhvert som den utvider seg under bruk. Man må jo prøve seg fram og finne ut hva som passer, men sånn i teorien skulle du nok da brukt 80 rundt. Det viser seg likevel i praksis at en 75 D vanligvis er lengre rundt enn en 75 A, så en som bruker stor cup går ofte ned i størrelsen rundt, i forhold til det som målet egentlig er. Det kommer mye an på fasongen på brystene også, hvor tett sammen de er etc. Noen bryster har lettere for å "tyte" over kanten på BH-en, det vises jo fort gjennom klærne så da velger man gjerne en større cup-størrelse enn det man egentlig etter målene trenger, og går heller inn på lengden rundt.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Ja, det kan jeg tenke meg.
|
|
|
#13 |
|
Shake it out!
|
Da må du ha jobbet i den undertøysbutikken som jeg har kjøpt bh i tidligere, for jeg har hele tiden hatt 80-85 E, og de har IKKE sittet godt. Så dro vi til London, og da var jeg innom Bravissimo-butikken. Der har de egen avdeling med ansatte som hjelper en å finne rett bh. Dama to EN titt på puppene mine og kom tilbake med 75 G. Prøvde den på, ristet på hodet og kom tilbake med 70 GG. Som satt perfekt. Og jeg er IKKE 70 rundt.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Snart bikinitid!www.scampi.se har flotte bikinier i alle slags fasonger og farger. Du kjøper topp og bukse separat, slik at du kan variere størrelsen. De er litt dyre, men verdt pengene. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
På flyttefot
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
![]() ![]() |
Sv: Snart bikinitid!*sliter*
|
|
|
|
#16 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Hm.. synes det kan lett bli litt "kjerring" jeg.. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Snart bikinitid!Kan jo ikke gå rundt i badedrakt hjemme da...
|
|
|
#19 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Snart bikinitid!Jeg er en 75D og bruker 36,noen ganger 38.....Har kjøpt meg halterneck,vattert brun bikini fra H&M Sist redigert av Jinx : 15-04-07 kl 19:33. Årsak: ..... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Snart bikinitid!Jeg var veldig fornøyd med bikinien min i fjor. Turkis (som er den fargen som huden min kler best) og boxer og bh med spiler. Herligheten var kjøpt for en slik og ingenting på Cubus. Det finnes bare en hake og det er at den er for stor i år. Like fin, men altfor stor. Noen ulemper skal det være med å gå ned 13 kilo. |
|
|
|
![]() |
|
|