|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Jeg kunne ikke gått et år uten å kjøpe strømper, sokker og strømpebukser. Eller undertøy. Også må jeg ha nye vintersko i år. Ellers kunne jeg klart meg fint med den garderoben jeg har nå i et år. Jeg har ikke en spesielt "trendy" garderobe, og de fleste av mine klær er kjøpt for å vare i mer enn et år. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Og eg som har klart en måned og er så stolt at eg er blå på brøstkassa av å slå meg sjøl?
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Nei, jeg kunne ikke greit meg et helt år uten å kjøpe klær. Truser og sokker og strømpebukser må jeg ha. Og jeg kjøper ikke så mye klær, av og til er det faktisk noen klær det er tomt for, og da må jeg kjøpe noe. Men jeg kunne nok greid et år shoppestopp dersom det som faktisk er nødvendig kunne kjøpes inn.
|
|
|
#5 |
|
Ferdiglada
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Men det eg ikkje skjøne med desse jentene er at strømpebukser, sokker og truser skal vere en del av dette? Får det er jo ikkje stormannsgalskap å ha det liksom. Kven av oss kjøpe et ekstra par sokker fordi vi berre MÅÅÅÅÅÅÅ??
|
|
|
|
#6 |
|
søt
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Jeg kunne sikkert KLART det, uten særlig problemer - men du skulle vært sikker på at jeg fant mye fint i løpet av det året... som jeg ikke kunne kjøpe.
|
|
|
#7 |
|
Metallica!!
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Uten problemer, jeg har gått flere år uten å kjøpe klær uten å tenke over det en gang.
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Jeg har mer enn nok av alle typer klær og sko til å la være å kjøpe noe nytt det neste året. Det gjelder også undertøy, strømpebukser og sokker. Jeg har også hatt omtrent samme størrelse i ti år, så alt passer. Men jeg trives generelt dårlig med strenge lover og regler og regimer på personlige ting, at det gidder jeg rett og slett ikke hvis ikke jeg må. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Jeg kunne nok ha klart det, men føler ikke behov for å gjøre det. Jeg tenker at dette er noe som kan være en fin øvelse for de som har shopping som hobby. Der er ikke jeg.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Det hadde vært mer interessant å høre fra dem etter at de faktisk har gjort det. Jeg kjenner mange som har avtalt liknende greier, men ingen som har gjennomført.
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Jeg kunne ikke klart det, og føler ikke at jeg har behov for det heller.
|
|
|
|
#12 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Jeg har mer en nok klær i skapet til at jeg kunne klart meg et helt år eller to uten shopping (måtte nok bunkret opp med litt sokker, strømper og undertøy først), men jeg er rett og slett ikke interessert i shoppestopp et helt år. Klær er en av de få tingene jeg bruker penger på når det gjelder meg selv, og jeg koser meg med det. Noen laster må man få lov til å ha! Jeg kjøper egentlig ikke så veldig mye klær, men det som kommer innenfor dørene er av skikkelig kvalitet og er ofte klassiske plagg jeg kan ha lenge. Jeg er glad i å kle meg pent og koser meg med å sette sammen antrekk. :snål:
|
|
|
#14 |
|
Permakulturell
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Ja. Jeg er jo nesten der allerede, og det er en sånn sak jeg lett hadde latt det gå sport i, og kost meg med ikkeshoppingen.
|
|
|
#16 |
|
Permakulturell
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?
"Dersom du sliter med egen julestemning, så prøv å nyte synet av andres. Hvem vet, kanskje det hjelper på din også?" Live Nelvik Sist redigert av Eia : 09-11-12 kl 11:23. Årsak: punktsettingsleif |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Nei. Noen gleder må jeg da ha.
|
|
|
|
#18 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?
Samtidig ville jeg fint kunne brukt alt det som er for smått og som henger innerst i skapet underveis ... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Null problem, og jeg ser ikke den store nyhetsverdien.
|
|
|
#20 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Shoppestopp i ett år. Se her. Og kunne du gjort det?Klesshopping er ikke mitt svakhetspunkt i det hele tatt, og jeg føler hverken behov eller lyst på en shoppestopp der. Når det gjelder kosmetikk, er derimot situasjonen en helt annen.
|
![]() |
|
|