|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Designlamper fra utenlandske nettbutikker?Hva ER det med disse mennene? Oslolampa er jo fantastisk! Virkelig fantastisk. Jeg bare elsker den. Mannen synes den er "grei nok, men ikke verdt pengene". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Designlamper fra utenlandske nettbutikker?Og så Onslow? Jeg må si det er sprekt av Onslow å like Caboche. Jeg ser liksom ikke han for meg under en sånn lampe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Designlamper fra utenlandske nettbutikker?He he |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Designlamper fra utenlandske nettbutikker?Onslow synes ikke oslolampa gir nok lys. Og han liker ikke gulvlamper. Skal si dere det, jeg tror han kommer til å ta seg meget godt ut når han monterer Le Soleil i 3.5 m takhøyde i morgen.
![]() |
#5 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Designlamper fra utenlandske nettbutikker?
Jeg vil gjerne ha den, men mannen mener den er "støgg og upraktisk". Vi får nå se. Han har egentlig ikke stemmerett i lampesaker all den tid han liker takspotter. Vi har flowerpot og collage, han ville ikke ha dem, heller.
![]() |
|
|