Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-07, 21:55   #1
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook?

Jeg har fått invitasjon av flere, men har ikke helt skjønt poenget ennå.
Fullt navn f.eks? Det har jeg ikke så veldig lyst til.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 22:10   #2
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Jeg har fått invitasjon av flere, men har ikke helt skjønt poenget ennå.
Fullt navn f.eks? Det har jeg ikke så veldig lyst til.

Det er det som gjør det bra. Ingen kan utgi seg for å være noen de ikke er.
Ikke noe lurifaks.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 22:15   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Har aldri hørt om det, men registrerte meg nå. Kom opp en del fra msn-lista mi, og jeg fant en eldgammel eks.

Gammel 15-04-07, 22:12   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen forklare meg den siden med teskje? Jeg er jo godt forumvandt og har vært på både Blink og Nettby, men jeg fatter ingenting av Facebook! Er det virkelig bare jeg som sliter og som ikke forstår oppsettet og hva jeg skal gjøre der inne? Er jeg "domm såm et brø?"

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 22:15   #5
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja.

Neida. Det som er greia er at det er lett å finne folk. Man kanskje finner en man kjenner fra vidregående, så ser man på deres venner at det kanskje er fler kjente osv.
Nettverket var forbausende stort syntes jeg.

Gammel 15-04-07, 22:18   #6
Cilius
På flyttefot

Cilius sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Snart på landet
Cilius er litt kulCilius er litt kul
Standard

Nei, har ikke lyst til å utlevere meg på den måten... *paranoid*

Gammel 15-04-07, 22:19   #7
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cilius, her.

Nei, har ikke lyst til å utlevere meg på den måten... *paranoid*

Det er jo som å stå i telefonkatalogen med bilde. Men klart, syntes du det er ille så.

Gammel 16-04-07, 14:30   #8
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg er der! Har ikke hatt tid til å lete så mye enda, men har da funnet noen gamle bekjente som det var hyggelig å hilse på igjen.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 12:06   #9
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg er registrert, men har ikke satt meg heeeelt inn i det enda. Søkte litt etter venner fra da jeg var au-pair i usa, og fant begge de eldste som jeg var au-pair for Veldig morsomt!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 12:31   #10
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er faktisk blitt helt hekta.
Har brukt endel tid denne uka, men har funnet igjen noen få, men gode venner fra studietiden i London. Jeg og en venninne har laget en gruppe for den skolen vi gikk på, og det har dukket opp noen der allerede, vi håper det vil "ta av" skikkelig.

Har også funnet noen gamle venner fra en ungdomsorganisasjon jeg var veldig aktiv i.

Jeg er også "gammel" føler jeg (1975), men tror faktisk at det kommer til å strømme på med "oldiser" etter at det har blitt omtalt endel i pressen (eller; det kan forsåvidt slå begge veier).

Jeg har lagt ut endel bilder også, som bare mine venner kan se. Det meste er bilder fra ting vi har gjort sammen, har scannet litt gamle album og sånn, også littegrann skrytebilder av familen, så klart. Morsomt med den tagge-funksjonen.

Mitt største problem er at jeg ikke husker hva folk heter til etternavn, og så er det endel som har skiftet også.

Har meldt meg inn i en gruppe som heter Den nasjonale forening mot orddeling, den er helt i FPs ånd, synes jeg. Ligger mange morsomme bilder der.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 12:35   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg meldte meg inn - og ut igjen. Skjønte overhodet ikke poenget. Ja jeg fant igjen en del fra skoler jeg har gått på, men hva skal jeg med det? Liker heller ikke konseptet med at alle kan se hvem som er venn med hvem og snoke i gamle bekjente. At man kan sette høy privacy synes jeg heller ikke er noe argument. Om alle gjør det så forsvinner jo poenget med facebook?

Definitivt ikke noe for meg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 12:39   #12
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg meldte meg inn - og ut igjen. Skjønte overhodet ikke poenget. Ja jeg fant igjen en del fra skoler jeg har gått på, men hva skal jeg med det? Liker heller ikke konseptet med at alle kan se hvem som er venn med hvem og snoke i gamle bekjente. At man kan sette høy privacy synes jeg heller ikke er noe argument. Om alle gjør det så forsvinner jo poenget med facebook?

Definitivt ikke noe for meg.

Forsvinner poenget?
Poenget er vel å bruke det som "kontaktsenter for venner". Jeg har i allefall ikke gitt andre enn "venner" tilgang og kommer til å fortsette med det. Andre vil bare se navnet mitt og bilde.
Syntes det er kjempegøy med gamle kjente jeg da. :hypersosial:

Gammel 15-04-07, 22:20   #13
Pastill
Pauset

Standard

Du kan forresten helt sikkert finne mange flotte gamle kjente du da Cilius.
En høy og mørk x bla.

Gammel 15-04-07, 22:21   #14
Cilius
På flyttefot

Cilius sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Du kan forresten helt sikkert finne mange flotte gamle kjente du da Cilius.
En høy og mørk x bla.

Om enn litt tynn i håret?

Gammel 15-04-07, 22:21   #15
Pastill
Pauset

Standard

Om enn litt tynn i håret?

Slem du er.

Gammel 15-04-07, 22:24   #16
Cilius
På flyttefot

Cilius sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Slem du er.

Måtte bare være sikker på hvem du mente

Gammel 15-04-07, 22:24   #17
Pastill
Pauset

Standard

Måtte bare være sikker på hvem du mente

Ja jeg skal søke etter han derre Marius nå tenkte jeg.

Gammel 15-04-07, 22:35   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare ignorer meg, jeg har allerede funnet utav det.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 22:43   #19
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Der var det mange kjente gitt.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 22:58   #20
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oppgir dere virkelig det fulle og hele navnet altså?

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.