|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for meg
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Samme her, aner ikke hva som har skjedd, men jeg tenker det må være noe alvorlig når så mange forsvinner.
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Nettop. Og det er nettopp derfor jeg ikke er så glad for den hintingen. Tenk om det ikke er det, da? Tenk om den hintingen får alle til å tenke at det må være noe galt, og det kanskje viser seg at det kanskje er en uenighet mellom noen som ikke har mked forumet å gjøre i det hele tatt? Eller at hele forumet er overtatt av utenomjordiske vesener som er ute etter å infisere hjernene og datamaskinene våre?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Nei, seriøst ikke. At en bruker blir sperret ute , jfr informasjonsforumet og at noen av vennene blir sinte og følger etter er vel ikke så rart.
|
|
#7 |
|
|
Nesh, sånn er det på alle forum med ujevne mellomrom. Det er jo brukere som tidligere har vært ekstremt aktive her som ikke er her mer. Det er helt naturlig.
|
|
|
#8 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Takk for megDette syns jeg var trist. Forumet blir ikke det samme uten Sjugger.
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Takk for megSå dumt da. Men vi snakkes vel allikevel. |
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Sep 2007
|
|
|
|
|
#12 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Takk for megAkkurat det syns jeg er leit.
|
|
|
#13 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Takk for megDet er synd du forsvinner, og det er synd det tydeligvis er en konflikt så dypt i grunnvollene på FP som gjør at medlemmer med tusenvis av innlegg ikke finner det bryet verdt å bli og løse problemene. Håper du kommer tilbake en gang
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Takk for megDet vil jo aldri bli ro heller når vi med jevne mellomrom har mer eller mindre dramatiske annonseringer som dette. |
|
|
|
|
#15 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megSlike forumavskjeder er noe merkelige greier.
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Jeg synes det er flott at folk gidder å si fra, men jeg finner behovet for surmaget å klage over at de gjør det er veldig irriterende. Hvorfor ikke bare holde kjeft? |
|
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
Jeg har i alle fall ikke fått med meg at det har skjedd noe dramatisk den siste tiden, så hvis så er tilfelle, er det i alle fall godt begravet i en privat blogg ett eller annet sted og ikke åpent der folk flest har tilgang. |
|
|
|
|
#18 |
|
ekstremt trøtt
|
Ikke nødvendigvis. Jeg blir ikke her fordi jeg har mer tillit til moderatorene enn jeg har til de som har sluttet å bruke forumet. Det er internett. Det man skriver kan bli snakket om. Sånn er det.
|
|
#19 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Fordi jeg setter spørsmål ved å dra frem forumets hendelser og kjipe stemning er grunnen til at man forlater. Er det så ille og man er en svært aktiv bruker så gjør heller en innsats for å gjøre det til et hyggeligere forum og være med å trekke i riktig retning.
Pappaen til kiddo født 2010. Sist redigert av Wingman : 11-11-12 kl 16:49. |
|
|
|
|
#20 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser du virkelig ikke poenget med at en bruker som sjuggerpløm, som har vært på forumet i 5 år og har over 18000 innlegg, sier et offentlig takk for seg? Det er hvor mange aktive brukere her på forumet? Skulle man sendt en PM til alle de man tror at kunne ha interesse av å vite at man ikke kommer tilbake?
![]() |
|
|