|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Mitt forhold til | |||
| Vi går ikke på ski hjemme. Ungene deltar ikke på skiaktiviteter. |
|
8 | 5,76% |
| Vi går ikke på ski, og ungene lærer det av seg selv/andre steder. |
|
18 | 12,95% |
| Vi går på ski kun fordi vi har barn, og ønsker å lære dem det slik at de ikke faller utenfor. |
|
36 | 25,90% |
| Vi har alltid likt å gå på ski, og det er selvsagt at familien skal drive med dette. |
|
39 | 28,06% |
| Vi liker å gå på ski, men barna får bestemme selv hva de vil være med på etter hvert. |
|
31 | 22,30% |
| Slalom |
|
7 | 5,04% |
| Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kakemonster
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare.. Mannen liker å gå på ski. Jeg syns vi har et ansvar for å lære og vise barna skiglede. Jeg... Jeg har ski. Jeg husker ikke om jeg fikk de i år eller i fjor, de står fortsatt ubrukte i boden. Det er litt flaut. Kosegrisen har ikke, men det står øverst på ønskelista. Jaja.
|
|
|
|
#2 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg er oppvokst på vestlandskysten der det var snø kun få dager i året, og har aldri lært meg å gå skikkelig på ski. Jeg er litt Bambi uten teknikk, og med armer og bein overalt. Jeg prøver meg på noen turer i året sammen med barna, men jeg greier ikke få ett naturlig forhold til skiene mine.
|
|
|
#3 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Født og oppvokst på Vestlandet, ble dratt med opp i fjellene da jeg var liten, fram til jeg var rundt 12 år. Jeg likte det da, nå i voksen alder er jeg sjelden å finne på ski, ungene har ski og frar de fram den dagen det starter å snø, og har de på ved en hver anledning der er snø her. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg har alltid likt å gå på ski, og gjør det fortsatt. Mannen er mer lunken, men blir med om vi tar med jenta. Hun fikk ski i fjor, så det har ikke blitt mye gåing. Håper hun også vil like det, men det er ingen tvang.
|
|
|
#5 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Siden både min mann og jeg liker å gå på ski, og vi har hytte på fjellet, stemte jeg for selvsagt, men jeg er, også selvsagt, åpen for å imøtekomme eventuelt kommende skihatende barn. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi er en skøyte/hockey-familie.
|
|
|
#7 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?vi går ikke på ski.
|
|
|
#8 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi går på ski, og det har vært litt selvsagt, men samtidig hadde det sikkert vært helt annerledes om barna hatet det. Jeg tror neppe jeg hadde tvunget barna ut i skiløypa, men enn så lenge synes de det er gøy, og da er det koselig for oss voksne også. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Originala
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg gikk en del på ski som barn, men mistet interessen i tenårene og gikk knappast på ski fra jeg var 15 til jeg ble 30. Jeg er sjikkli dårlig på ski, og Lillemor har passert mine skiferdigheter for lengst. Men jeg går fordi jeg ønsker at barna mine skal bli sånn høvelig habil i skiløypa, fordi mannen min setter pris på at jeg også blir med og fordi man nesten må ha ski på beina om man skal komme seg ut på vinterstid. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Tvangsskiet som barn og mislikte ski sterkt, men som voksen og selvbestemmende synes jeg det er fine greier så fremt jeg får bestemme tempo og mengde selv. Nå skal jeg gå Holmenkollmarsjen og greier!
|
|
|
|
#11 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi går på ski kun fordi vi har barn, og ønsker å lære dem det slik at de ikke faller utenfor.
|
|
|
#12 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi er glade i å gå på ski og går gjerne sammen med barnene. Vi bor på Vestlandet, så det blir ikke veldig ofte, men noen turer hver sesong blir det, i tillegg til noen dager i slalåmbakken hele familien. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?
Jeg kunne skrevet nesten ordrett det samme, bare at det var vinteren før i fjor at vi gikk på ski sammen for første gang - og at vi har vært sammen seks år lengre enn dere.
|
|
|
#14 |
|
awesom
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg liker det ikke, jeg kan det egentlig ikke, men jeg biter det i meg og går sammen med ungene sånn dann og vann.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Født og oppvokst på vestlandet, gift med en engelskmann. Say no more.
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi går på ski kun fordi vi har barn, og ønsker å lære dem det slik at de ikke faller utenfor. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg er så tvangsskiet at jeg må ta meg kraftig sammen for at barna skal bli vant til ski. Jeg kommer til å motarbeide enhver tendens til å ville drive med det som idrett dog.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg har skitraumer fra barndommen (skoleskidager
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Fant ikke noe passende alternativ.
|
|
|
#20 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg likte godt å gå på ski da jeg var yngre. Min samboer har ikke de interessene så det blir dårlig med skigåing på oss. Latskap osv.
|
|
![]() |
|
|