|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Mitt forhold til | |||
| Vi går ikke på ski hjemme. Ungene deltar ikke på skiaktiviteter. |
|
8 | 5,76% |
| Vi går ikke på ski, og ungene lærer det av seg selv/andre steder. |
|
18 | 12,95% |
| Vi går på ski kun fordi vi har barn, og ønsker å lære dem det slik at de ikke faller utenfor. |
|
36 | 25,90% |
| Vi har alltid likt å gå på ski, og det er selvsagt at familien skal drive med dette. |
|
39 | 28,06% |
| Vi liker å gå på ski, men barna får bestemme selv hva de vil være med på etter hvert. |
|
31 | 22,30% |
| Slalom |
|
7 | 5,04% |
| Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?vi går ikke på ski.
|
|
|
#22 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi går på ski, og det har vært litt selvsagt, men samtidig hadde det sikkert vært helt annerledes om barna hatet det. Jeg tror neppe jeg hadde tvunget barna ut i skiløypa, men enn så lenge synes de det er gøy, og da er det koselig for oss voksne også. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Originala
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg gikk en del på ski som barn, men mistet interessen i tenårene og gikk knappast på ski fra jeg var 15 til jeg ble 30. Jeg er sjikkli dårlig på ski, og Lillemor har passert mine skiferdigheter for lengst. Men jeg går fordi jeg ønsker at barna mine skal bli sånn høvelig habil i skiløypa, fordi mannen min setter pris på at jeg også blir med og fordi man nesten må ha ski på beina om man skal komme seg ut på vinterstid. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Tvangsskiet som barn og mislikte ski sterkt, men som voksen og selvbestemmende synes jeg det er fine greier så fremt jeg får bestemme tempo og mengde selv. Nå skal jeg gå Holmenkollmarsjen og greier!
|
|
|
|
#25 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi går på ski kun fordi vi har barn, og ønsker å lære dem det slik at de ikke faller utenfor.
|
|
|
#26 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi går på ski de fleste helger om vinteren. Her vi bor er det nesten viktigere å kunne gå på ski enn å kunne sykle. Langrennstreningene samler rundt 100 unger fra tredje og fjerde klasse...
|
|
|
|
#27 |
|
awesom
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg liker det ikke, jeg kan det egentlig ikke, men jeg biter det i meg og går sammen med ungene sånn dann og vann.
|
|
|
#28 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg går på ski, turgåing, og elsker det. Mannen også. Ungene er med foreløpig og jeg håper vi klarer å gi dem skiglede. Hva som skjer når de blir ungdommer får tiden vise. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi er glade i å gå på ski og går gjerne sammen med barnene. Vi bor på Vestlandet, så det blir ikke veldig ofte, men noen turer hver sesong blir det, i tillegg til noen dager i slalåmbakken hele familien. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Født og oppvokst på vestlandet, gift med en engelskmann. Say no more.
|
|
|
#31 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi går på ski kun fordi vi har barn, og ønsker å lære dem det slik at de ikke faller utenfor. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg har skitraumer fra barndommen (skoleskidager
|
|
|
|
#33 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg er så tvangsskiet at jeg må ta meg kraftig sammen for at barna skal bli vant til ski. Jeg kommer til å motarbeide enhver tendens til å ville drive med det som idrett dog.
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Fant ikke noe passende alternativ.
|
|
|
#35 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg likte godt å gå på ski da jeg var yngre. Min samboer har ikke de interessene så det blir dårlig med skigåing på oss. Latskap osv.
|
|
|
|
#36 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi hat ski alle sammen og alle går på ski. Hele familien synes det er gøy men mest trives vi på slalomski
|
|
|
#37 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg skulle egentlig ønske jeg likte det bedre enn jeg gjør. Men vi prøver å lage positive opplevelser rundt langrennski for barna. Men jeg synes fortsatt det aller beste ved en skitur er å komme hjem.
|
|
|
#38 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Skulle jeg gått på ski her, måtte det blitt rulleski. *Bor nær Stavanger med snø et par dager i året*
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 11-11-12 kl 21:05. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Jeg avskyr ski, og gjør ingen spesiell innsats for at barna skal like det
|
|
|
#40 |
|
villende
|
Sv: Hva er ditt forhold til å gå på ski?Vi elsker å gå på ski begge to og jeg innbiller meg at det er overførbare til barna. Det forutsetter selvfølgelig at vi ikke praktiserer for mye tvang, men jeg lokker dem gjerne med ut på tur. Jeg innbiller meg at det er mye morsommere å gjøre noe man er flink til å gjøre, så enhver skitur med barna legges opp på deres premisser og vi trekker, bruker pulk og bestikker med kakao og sjokolade over en lav sko for å gjøre det til noe lystbetont. |
|
|
|
![]() |
|
|