Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekjole til 6-åring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-12, 12:32   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekjole til 6-åring

Snuppa kjøper kjoler på Monsoon. Årets julekjole fant hun på salg i London til 70 % avslag.

Gammel 13-11-12, 12:46   #2
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

I år tror jeg det blir denne fra NameIt, den går fra 104 til 152.

Gammel 13-11-12, 13:13   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så Monsoon er stedet i London?
Jeg drar jo om halvannen uke!

Gammel 13-11-12, 14:57   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Snuppa falt i hvert fall helt i staver der inne. Og det var ingen ulempe at det var salg. Hun fikk altså en alldeles nydelig kjole til £16 og den hadde vært veldig mye dyrere tidligere.

Gammel 13-11-12, 20:06   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Definitivt Det er en del rimeligere enn hjemme også!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 17:33   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Monsoon. Mini kjøper gjerne hele butikken, hvis hun får lov.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-12, 17:36   #7
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøper gjerne hele butikken til Tigerunge på Monsoon. Sånn før fornuften kommer og tar meg.

(Og så kjenner jeg hun som driver Tre Hjerter. Seriøs dame.)

Gammel 13-11-12, 18:56   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sten og strøm har bra utvalg i barneklær og kjoler, Monsoon butikken i Bogstadveien har fine kjoler, og noanoa er rett ved siden av og pleier å ha godt utvalg.

Gammel 13-11-12, 21:55   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Min har en som er nokså lik denne, kjøpt på Zara i London i fjor høst. Hun brukte den i fjor, passer i år også tror jeg.

Gammel 17-11-12, 21:43   #10
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Min har en som er nokså lik denne, kjøpt på Zara i London i fjor høst. Hun brukte den i fjor, passer i år også tror jeg.

Hmm. Prøvde den på nå i kveld. Den satt ikke fint på syntes jeg, så nå har jeg bestilt sort topp, skjørt og jakke fra pomp de lux, alt på tilbud. Det tror jeg blir bra, og så er det klær som kan brukes utenom jul også.

Gammel 13-11-12, 22:46   #11
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Skulle ønske det var meg som skulle kjøpe julekjole til 6-åring! Det er gøy!

I stedet må jeg kjøpe til to prepubertale jenter som bruker 146/152, som ikke vil ha rosa og ikke for tenåringsaktige klær. Det er kjempelett.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-12, 21:44   #12
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Skulle ønske det var meg som skulle kjøpe julekjole til 6-åring! Det er gøy!

I stedet må jeg kjøpe til to prepubertale jenter som bruker 146/152, som ikke vil ha rosa og ikke for tenåringsaktige klær. Det er kjempelett.

Ikke lett, nei. Jeg har vært på Lindex, Cubus, Kapp Ahl osv i dag, fant lite rett og slett, må også ha den str. Synes mye blir for ungdommelig rett og slett.

Gammel 14-11-12, 12:17   #13
millact

Standard

Zara har fine, Mayoral pleier også å ha samt Benetton.

Gammel 14-11-12, 13:30   #14
isola
Kakemonster

isola sin avatar

isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg kikket nettopp innom nettsidene til Cubus, der var det veldig mye fint nå!

Gammel 17-11-12, 22:17   #15
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Barnekjoletilbud på Tulip & Tatamo nå, denne fikk jeg til 350 kroner.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 10:36   #16
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Barnekjoletilbud på Tulip & Tatamo nå, denne fikk jeg til 350 kroner.

Hvor fant du dette tilbud, nå står det på fullpris?

Gammel 18-11-12, 15:56   #17
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Hvor fant du dette tilbud, nå står det på fullpris?

Jeg var i butikken, og der var alle barnekjolene nedsatt til 350 kroner.

Gammel 18-11-12, 16:00   #18
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg var i butikken, og der var alle barnekjolene nedsatt til 350 kroner.

Aha, jeg sjekket på nett jeg. Kan jeg spørre hvordan den var i størrelsen?

Gammel 18-11-12, 16:26   #19
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Aha, jeg sjekket på nett jeg. Kan jeg spørre hvordan den var i størrelsen?

Romslig i størrelsen, vil jeg si. Hvis du sender dem en epost og henviser til at det er tilbud i butikken, kan det jo hende du kan få den til kr 350,-?

Gammel 17-11-12, 23:57   #20
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Standard

Jaja, det er ihvertfall mulig å finne noe pent i 128, men så er det slutt. Jeg hadde tenkt å kjøpe en kjole eller noe annet pent til niesen min, som nå bruker str 134. Mission: Impossible.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.