|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Eldste (7 år) får noen nye deler til kulebanen og en fjernstyrt bil fra Nikko som kan kjøre både på land og vann. Og så skal vi kjøpe noe som er til ham fra lillebroren.
|
|
|
|
#22 |
|
awesom
|
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Storebror på 8: Twintipski m/utstyr, skikkelig hodelykt, "En pingles dagbok" pluss noe annet som jeg ikke helt har bestemt meg for enda.
|
|
|
#23 |
|
I mål
|
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Storebror får en hettejakke, en miniglobus med dyretegninger på, Skylander Giant startpakke, 3 ekstra figurer til Skylander, en vindtett fleece og Rush hour tenkespill. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Eldste får lego friends, heter vel Olivias hus tror jeg, en DVD og bok fra lillebroren.
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Mikro får dukke, ellers aner jeg faktisk ikke.
|
|
|
#26 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?De to eldste får twintip skipakke ( 9 og 11 år gamle), hun yngste får playmobil dukkehus + litt møbler til det.
|
|
|
#27 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Eldste får antagelig skidress til bruk på langrennstreninger og slikt.
|
|
|
|
#28 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Attenåringen skal få dyndyne. Er så lei av å høre at han fryser. Pluss at han snart skal flytte for seg selv, og da trenger han jo slike ting. Tiåringen skal få vinterjakke.
|
|
|
#29 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?6-åringen får kamera som tåler vann. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?10 åringen her får 3 bøker, kontorutstyr til pulten sin (blyantholder med taperull, fargeskrin, penner, stiftemaskin, hullemaskin osv. tegning er "inn" for øyeblikket her), Gitarstemmer og gitarkrakk og en trashpack leke. Ringenes herre legospill til x-box |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Ellers anbefaler jeg ipod touch til 8 åringen dersom han ikke har det! Det er den gaven ungene her har brukt aller mest. Brukes til musikk, lydbøker, surfing på nett, litt småspill osv. Både i bilen, hjemme og på ferie. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Her vurderes bærbar DVD som kan brukes i bil, men også på ferier og slikt. Den vi har er ødelagt og vi kjører en del litt lengre turer pga hytta og min familie. Superkjekt. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Tja. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Tankefull
|
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Lego Vampyrslott og LOTR Lego-spill til Xbox sammen.
|
|
|
#36 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Storebror (6) får en Ninjagogenser og Lego (300kr)
|
|
|
|
#37 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Seksåringen får skylanders startpakke og twister. Straks-treåringen får bæresele til dukke, bilgulvteppe og noen biler, tror jeg.
|
|
|
#38 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Jeg aner ikke. Planen var å kanskje muligens endelig få ut fingeren og pusse opp kjellerstua til dem, da skulle de få sofa og tv (pluss at vi slapp tv-spill i stua) der inne. Men som vanlig har jeg ikke tid. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Eldste får klær, sjakk, smykke, lego friends Sist redigert av Dronningen : 06-12-12 kl 11:39. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal dere gi barna deres til jul?Jenta (3,5) får mitt gamle Lundby dukkehus og vi spleiser på en Hemnes dagseng sammen med svigermor.
|
![]() |
|
|