|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?
Ja det var noe av de første vi gjorde. Grøss for en mur. Det har også hjulpet med de glassdørene fra Swedoor som vi fikk i vinter (til stue og gang). HVite enkle med tre ruter i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skal lage en ny tråd i fare for at vi herper denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?Stil og stil. Fargerik, leken retro?
![]() |
#25 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?Glitter: høres utrolig kult ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?Vi har barnevennlig stil. Det meste er fra Ikea, og alt er ting vi ikke er redde for. Vi har ett gedigent spisebord i stua som vi selfølgelig spiser alle måltidene ved, men her er det også fritt frem for barna når det gjelder kreative leker. Parketten vil først bli slipt når barna er ferdig med å leke på gulvet (ergo lenge til). Den aller fineste kunsten er barnetegninger, så de henger innrammet stort sett over hele huset. Både vi og barna er veldig glade i hjemmet vårt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?Missa: Man kan male piano. En venninne av meg har malt sitt svart hel blankt! Veldig fint!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
navnet sjemmer ingen
Mulig det er jeg som er rar, men alle stuene vi har hatt siden vi ble foreldre har vært barnevennlige selv om de har representert ulike stiler. Jeg synes nemlig ikke det å ha valgt en innredningsstil (uttrykk) utelukker at det er barnevennlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Borte
|
![]() Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?Stua vår venter desperat på oppussing. Den er som snytt ut av nesa på 1978. Møblene våre er litt hummer og kanari og IKEA og diverse. Vi har ikke så mye bilder på veggene nå som vi venter på oppussing, men til vanlig har vi noen få fotografier (ikke fotografbilder, men forsøk på naturfotografering etc) og to store malerier. Planter har jeg lite av og gardinene er skikkelig stygge.
![]() |
#31 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?Veldig moderne, litt minimalistisk. Rød stoffsofa med chaiselong, persienner og lameller på vinduene, helt nytt moderne kjøkken med delvis åpen løsning og integrerte hvitevarer i stål, 42 " LCD-tv som står litt i fokus osv. Lyse (eggeskall) vegger i gang, stue og kjøkken. Lys parkett. Vi pusset opp for en formue i desember og jeg er superfornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?Ferdigmalt panel på vegger (magnolia), mørk merbau (skrives det slik?) laminatgulv. Mørk coffe sofa, mellombrune og svarte møbler fra IKEA, gjennomsiktige hvite gardiner med små sorte blomter. Maleri, familiebilder og barnebilder på veggene. (For tiden) turkise duker, lys og stæsj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjenner deg ikke, så jeg vet vel ikke om du er rar |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Livsnyter
|
Det er jeg helt enig i deg i. Selvom vi har en litt minimalistisk stil så er det veldig barnevennlig her. I det legger jeg at sofaen er lav og lett for barna å krype opp i. Den er av skinn så den er lett å tørke av og det er ingen fare hvis noe skulle bli sølt der. Ingen teppekanter å snuble i. Lavt salongbord som er lett for små barn å reise opp på og tusle rundt. Lite møbler og mye gulvplass - les: tumleplass. Puffer men skjult plass til leker slik at de har lett tilgang til leker i stuen ... og like lett for dem å rydde de unna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?Lyse, helt slette malte vegger. Vinduskarmene er karmløse - likeså gardinløse. Møbler i lyst tre, salongbord, spisestuebord, skjenk, tv-bord etc. (hjernestreik - kan ikke for mitt bare liv huske hva tresorten heter). Sofa, lenestoler, spisestuestoler i sjokoladebrunt. Mange store grønne gulvplanter og blomster i vaser. Moderne kunst på veggene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Hva slags stil og farger har dere i stuen ...?Møbler i hvitt og mørkt tre, hvit sofa og to hvite lenestoler, kolonistil spisestue, hvite vegger, hvite gulv, shabbychic tilbehør i hvitt, marineblått, sølv, fattigmannssølv, kunst på veggene, masse fotografier av famillien som står på en sjenk, ingen gardiner for vi har nydelig utsikt og vil ikke gjemme den bak gardiner.
![]() |
#40 |
navnet sjemmer ingen
Det var det jeg mente. Man kan faktisk ha god smak og skape et hjem for hele familien uten at det ser ut som en avdeling i en barnehage. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|