|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noTakk for bra tips. Det var en utrolig bra nettbutikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.no
Jeg har fått noen varer etter et par, tre dager, men jeg har også ventete i ca 10-14 dager en gang.
Jeg fikk ingen advarsel annet enn at jeg ikke fikk igjennom bestillingen før totalbeløpet var over 0.
![]() |
#27 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2012
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noEr totalen din over 0 kr? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noTakker for tips, da er 2 julegaver i boks!
![]() |
#29 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noHva er det med dere? Jeg blir seriøst flau!!! Bruke den samme koden flere ganger for å få opptil 1000 vis av kroner i avslag?! Dere forstår vel at dette ikke er riktig?? SKJERP DERE!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg fikk med gavekortet i et blad jeg kjøpte i butikken! Jeg regnet med at det skulle være en kode ala "r74jfnd4" (med masse forskjellige tegn og tall) som gjør den "eksklusiv". Jeg hadde plukket meg ut en del jeg hadde lyst på på nettsiden og kjøpte da med flere blader! Selv om jeg jo må betale for hvert blad sparte jeg fortsatt penger! Om det gjør deg flau så er det helt i orden for min del! Men jeg har ihvertfall betalt for hver og en av de gavekortene jeg har brukt, og ikke flau over det! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noFine øredobber fra Snö of Sweden til under femtilappen!
Velkommen hit, Natalie1!
![]() |
#32 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Ja, velkommen skal du være - så koselig!
![]() |
#33 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg brukte også denne rabattkoden flere ganger, og i går kveld fikk jeg melding fra de at jeg hadde misbrukt gavekortet, og at jeg ikke fikk de rabattene likevel. Kun på en valgfri vare. Jeg kunne få legge alt sammen til en stor bestilling og så trekke fra 200,- men det blir dyrt gitt. Så da ba jeg de slette bestillingene mine.
![]() |
#34 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg hadde faktisk kjøpt meg flere eksemplarer for å benytte meg av flere gavekort. Fikk sikkert noe ala samme mail som deg, og skrev tilbake. Så får jeg tilbake at på "bakgrunn av dialogen på foreldreportalen så ser vi på dette som misbruk i førsteomgang". Jeg føler meg stemplet som en slags bedrager og er ikke interessert i å legge igjen pengene mine på Miinto, kommer også til å si det samme til venner og familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg syns også dette ble for dumt. Er det noe Forbrukerombudet kan kontaktes for?
![]() |
#36 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
Ærlig talt, folkens! Det er da ganske åpenbart at dette tilbudet er ment som en hyggelig gest til leserne av Alt for damene? At noen vil prøve seg på å bruke det flere ganger, får stå for deres regning, og neste gang blir det sikkert unike rabattkoder. Men å kontakte Forbrukerombudet fordi man ikke får bruke den samme rabattkoden på ørten forskjellige bestillinger? Nei, vettu hva.
![]() |
#37 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg er heller ikke interessert i å kontakte Forbrukerombudet pga dette, og som du ser så skrev også LeneMor82 dette som et spørsmålstegn, ikke at hun hadde gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg er heller ikke interessert i å kontakte Forbrukerombudet. Jeg skrev det som et spørsmål. Og jeg er ikke den eneste som har brukt koden flere ganger, og syns det burde kommet opp en sperre etter første gang man brukte koden.
![]() |
#39 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg brukte koden bare en gang, heldigvis.
![]() |
#40 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Rabattkode hos miinto.noJeg la inn bestilling, men jeg har fått Klarnaregning på helt feil beløp og ikke noe bekreftelse fra butikk eller noe...
![]() |
|
|