Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Rabattkode hos miinto.no

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-12, 00:05   #21
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rabattkode hos miinto.no

Takk for bra tips. Det var en utrolig bra nettbutikk.

Noen som har erfaring med hvor lang tid det pleier å ta før man får varene derfra (de som er sendt fra Norge). Sikler på noen utrolig flotte sko jeg veldig gjerne skulle hatt før neste fredag. Det er vel å være optimistisk kanskje?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 00:07   #22
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Andre som får opp advarsler når en prøver å betale med kort?

Gammel 02-12-12, 00:12   #23
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Alle untatt en ble avvist. Men har man en annen mail adresse går det nok bra.

Søren da. For se hvem som blir godkjent da og bestille en ting på mannen og.

Gammel 02-12-12, 00:12   #24
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enkelte, her.

Gikk bra her.

Gammel 02-12-12, 00:14   #25
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Takk for bra tips. Det var en utrolig bra nettbutikk.

Noen som har erfaring med hvor lang tid det pleier å ta før man får varene derfra (de som er sendt fra Norge). Sikler på noen utrolig flotte sko jeg veldig gjerne skulle hatt før neste fredag. Det er vel å være optimistisk kanskje?

Jeg har fått noen varer etter et par, tre dager, men jeg har også ventete i ca 10-14 dager en gang.

Opprinnelig lagt inn av Enkelte, her.

Jeg fikk ingen advarsel annet enn at jeg ikke fikk igjennom bestillingen før totalbeløpet var over 0.

Gammel 02-12-12, 00:26   #26
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hm, jeg får opp advarsel om at det ikke er sikker kobling når jeg prøver å betale, muligens noe tull da, bestillte med faktura heller da.

Gammel 02-12-12, 09:37   #27
Annelie
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2012
Annelie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Er totalen din over 0 kr?

Annelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 11:19   #28
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Takker for tips, da er 2 julegaver i boks!

Gammel 02-12-12, 22:45   #29
Natalie1
Nybegynner

Natalie1 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hva er det med dere? Jeg blir seriøst flau!!! Bruke den samme koden flere ganger for å få opptil 1000 vis av kroner i avslag?! Dere forstår vel at dette ikke er riktig?? SKJERP DERE!!

Natalie1 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-12, 23:08   #30
Annelie
Nybegynner

Standard

Jeg fikk med gavekortet i et blad jeg kjøpte i butikken! Jeg regnet med at det skulle være en kode ala "r74jfnd4" (med masse forskjellige tegn og tall) som gjør den "eksklusiv". Jeg hadde plukket meg ut en del jeg hadde lyst på på nettsiden og kjøpte da med flere blader! Selv om jeg jo må betale for hvert blad sparte jeg fortsatt penger! Om det gjør deg flau så er det helt i orden for min del! Men jeg har ihvertfall betalt for hver og en av de gavekortene jeg har brukt, og ikke flau over det!

Gammel 02-12-12, 23:15   #31
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Fine øredobber fra Snö of Sweden til under femtilappen! Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av Natalie1, her.

Hva er det med dere? Jeg blir seriøst flau!!! Bruke den samme koden flere ganger for å få opptil 1000 vis av kroner i avslag?! Dere forstår vel at dette ikke er riktig?? SKJERP DERE!!

Velkommen hit, Natalie1!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 07:15   #32
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Velkommen hit, Natalie1!

Ja, velkommen skal du være - så koselig!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 08:42   #33
Lenemor82
Aktiv

Lenemor82 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
Lenemor82 er litt kul
Standard

Jeg brukte også denne rabattkoden flere ganger, og i går kveld fikk jeg melding fra de at jeg hadde misbrukt gavekortet, og at jeg ikke fikk de rabattene likevel. Kun på en valgfri vare. Jeg kunne få legge alt sammen til en stor bestilling og så trekke fra 200,- men det blir dyrt gitt. Så da ba jeg de slette bestillingene mine.

Men kan de gjøre dette? Er jo de som ikke hadde noen sperre på. Jeg spurte om det, men de sier det er sperre og at den ikke har fungert i mitt tilfelle.

Gammel 03-12-12, 09:24   #34
Annelie
Nybegynner

Standard

Jeg hadde faktisk kjøpt meg flere eksemplarer for å benytte meg av flere gavekort. Fikk sikkert noe ala samme mail som deg, og skrev tilbake. Så får jeg tilbake at på "bakgrunn av dialogen på foreldreportalen så ser vi på dette som misbruk i førsteomgang". Jeg føler meg stemplet som en slags bedrager og er ikke interessert i å legge igjen pengene mine på Miinto, kommer også til å si det samme til venner og familie.

Men tilbake til spørsmålet ditt - Som jeg skrev til de på mail, så er det ikke kundenes feil at de ikke har ordnet en bedre ordning med feks en kode som kun funker en gang! Det står heller ikke noe plass at det kun er lov med et gavekort per pers. Nå håper jeg at de returnerer pengene mine på konto like fort som de trakk de, så er jeg ferdig med Miinto.

Gammel 03-12-12, 09:42   #35
Lenemor82
Aktiv

Lenemor82 sin avatar

Lenemor82 er litt kul
Standard

Jeg syns også dette ble for dumt. Er det noe Forbrukerombudet kan kontaktes for?

Gammel 03-12-12, 10:11   #36
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenemor82, her.

Jeg brukte også denne rabattkoden flere ganger, og i går kveld fikk jeg melding fra de at jeg hadde misbrukt gavekortet, og at jeg ikke fikk de rabattene likevel. Kun på en valgfri vare. Jeg kunne få legge alt sammen til en stor bestilling og så trekke fra 200,- men det blir dyrt gitt. Så da ba jeg de slette bestillingene mine.

Men kan de gjøre dette? Er jo de som ikke hadde noen sperre på. Jeg spurte om det, men de sier det er sperre og at den ikke har fungert i mitt tilfelle.

Opprinnelig lagt inn av Annelie, her.

Jeg hadde faktisk kjøpt meg flere eksemplarer for å benytte meg av flere gavekort. Fikk sikkert noe ala samme mail som deg, og skrev tilbake. Så får jeg tilbake at på "bakgrunn av dialogen på foreldreportalen så ser vi på dette som misbruk i førsteomgang". Jeg føler meg stemplet som en slags bedrager og er ikke interessert i å legge igjen pengene mine på Miinto, kommer også til å si det samme til venner og familie.

Men tilbake til spørsmålet ditt - Som jeg skrev til de på mail, så er det ikke kundenes feil at de ikke har ordnet en bedre ordning med feks en kode som kun funker en gang! Det står heller ikke noe plass at det kun er lov med et gavekort per pers. Nå håper jeg at de returnerer pengene mine på konto like fort som de trakk de, så er jeg ferdig med Miinto.

Opprinnelig lagt inn av Lenemor82, her.

Jeg syns også dette ble for dumt. Er det noe Forbrukerombudet kan kontaktes for?

Ærlig talt, folkens! Det er da ganske åpenbart at dette tilbudet er ment som en hyggelig gest til leserne av Alt for damene? At noen vil prøve seg på å bruke det flere ganger, får stå for deres regning, og neste gang blir det sikkert unike rabattkoder. Men å kontakte Forbrukerombudet fordi man ikke får bruke den samme rabattkoden på ørten forskjellige bestillinger? Nei, vettu hva.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 10:31   #37
Annelie
Nybegynner

Standard

Jeg er heller ikke interessert i å kontakte Forbrukerombudet pga dette, og som du ser så skrev også LeneMor82 dette som et spørsmålstegn, ikke at hun hadde gjort det.
Det jeg reagerer på er at jeg har kjøpt flere blad for å bruke flere gavekort (om noen synes dette er latterlig, eller whatever får være opp til hver enkelt), også ende opp med å bli anklaget som en som misbruker det. Da blir jeg forbannet. Jeg har ikke gjort noe galt, og synes det er utrolig kjipt å få en mail der jeg føler det blir sagt at jeg misbruker det på bakgrunn av dette forumet!

Men er ikke intressert i å diskutere dette frem og tilbake! Bare jeg får pengene tilbake fra dem så er jeg ferdig med saken!

Gammel 03-12-12, 10:58   #38
Lenemor82
Aktiv

Lenemor82 sin avatar

Lenemor82 er litt kul
Standard

Jeg er heller ikke interessert i å kontakte Forbrukerombudet. Jeg skrev det som et spørsmål. Og jeg er ikke den eneste som har brukt koden flere ganger, og syns det burde kommet opp en sperre etter første gang man brukte koden.

Men jeg er ferdig med saken jeg. Har fått slettet mine bestillinger.

Gammel 03-12-12, 13:05   #39
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg brukte koden bare en gang, heldigvis. Enig i at de har for dårlige rutiner, jeg så jo selv at jeg kunne ha brukt den flere ganger.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-12, 20:25   #40
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg la inn bestilling, men jeg har fått Klarnaregning på helt feil beløp og ikke noe bekreftelse fra butikk eller noe...

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.