Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor i all verden...?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-07, 22:22   #21
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i all verden...?

Det er vel snart tid for en ferietur til Tyrkia nå.

Gammel 17-04-07, 22:22   #22
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er jo ikke så veldig bereist da. Har ikke vært i så mange land, men gjør det gjerne litt grundig når jeg først er der. På grunn av venner og bekjente ender vi ofte opp med å reise til de samme landene igjen og igjen.

Sverige: Gøteborg, Malmö og derimellom
Danmark: København, Århus og noen andre småsteder
Finland: Såvidt over grensa på harryhandel fra Neiden
Svalbard: Tar det med selv om det er i Norge, siden det er såpass langt fra fastlandet og krever en lengre reise. Har vært i Longyearbyen, Barentsburg og i og rundt Ny-Ålesund.
Sveits: Bern, Zürich, Luzern, Thun, Spiez, Interlaken, Adelboden, Locarno + kjørt rundt omkring.
Italia: Milano, Genova, Pisa, Firenze, Siena, Roma + mange småsteder rundtom i Toscana og på Liguriakysten
Sri Lanka: Har bodd i lengre perioder i Kandy, Nuwara Eliya og Bandarawela, har ellers vært mer eller mindre overalt i sør, vest og sentrale fjellområder, og ellers Pottuvil/Arugam Bay i øst, Trincomalee i nordøst og Mannar i nordvest.
Spania: Kun Kanariøyene; Gran Canaria (Puerto Rico) og Tenerife

Sist redigert av My : 18-04-07 kl 09:25.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 22:23   #23
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er vel snart tid for en ferietur til Tyrkia nå.

Ja, jeg kan reise i oktober -07

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 22:29   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten vært i, en heller kort liste:

Sverige: Stockholm, Gøteborg
Danmark; København og en del andre små steder.
England; London i en del år, Brighton, Isle of Wight, Dover, Southampton
Frankrike; Paris + et annet sted
Spania; Benidorm
Hellas; Rhodos
Tunisia; Sousse og de fleste andre byene
Latvia; Riga
Sør Afrika; Cape Town

Schipol; mellomlanding noen timer.

Gammel 17-04-07, 22:44   #25
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Schipol; mellomlanding noen timer.

Oi! Da begynner jeg også å bli bereist!

Amsterdam, Paris, Praha, London, Doha, Dubai, Maldivene, Chennai ...

Hadde jeg bare hatt tid til å se meg om på disse stedene hvor jeg såvidt har berørt bakken.

Gammel 17-04-07, 22:57   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sverige:Østersund, Umeå, Stocholm, Göteborg, Sundsvall, Lindköping
Danmark: Alle de "store" byene
Finland: Wasa, Pori
Polen: Kielze, Lublin, Wroclaw
Portugal: Lisboa, Nazaré og Coimbra
Spania: Mallorca og Tenerife og Lanzarote
Tyrkia: Kemer
England:London
Mexico: Culiacan, Los Mochis, Mazatlan, Guadalajara, Mexico City, Tepic
Senegal: Dakar
Guinea-Bissau: Gabu
USA: New York

Vet ikke om jeg har vært flere plasser jeg - kjipt men sant....

Gammel 17-04-07, 23:09   #27
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sverige: Stockholm, Gøteborg, Svinesund, Strømstad, Fjellbäcka og omegn, Borås og sikkert flere steder
"Hele" England og Wales når jeg var liten, samme med Østerrike
Hellas: Kreta, Korfu, Samos
Tyrkia: Alania
Kypros: Fig Tree Bay
Spania: Mallorca, Palma by og Madrid pluss Gran Canaria
Portugal: Madeira
Karibien: Guadeloupe
Italia: Roma og Rimini
Danmark: København

Når ungene blir større, DA skal vi reise!

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 23:41   #28
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jo ikke motstå.

Sverige: Stockholm, Uppsala, Göteborg og diverse grensebyer
Danmark: København og mesteparten av Jylland
Finland: Helsinki og Turku
Storbritannia: London, Oxford, York, Newcastle, Edinburgh og en god del rundt omkring
Tyskland: Kiel, Hamburg, Düsseldorf, Köln og diverse småbyer rundt omkring på midten
Nederland: Groningen
Belgia: Kjørt gjennom med bil
Frankrike: Paris, Deauville
Italia: Roma
Hellas: Athen, Samos, Patmos, Santorini, Naxos, Paros, Sifnos, Amorgos, Koufonisi, Donousa, Schinousa
Estland: Tallinn og Tartu
Latvia: Riga og masse rundt omkring
Litauen: Vilnius, Kaunas, Klaipeda, Siauliai, Neringa (Nida og Juodkrante)
Polen: Warszawa og Krakow
Tsjekkia: Praha
Russland: Moskva, Petersburg, Tula, Novgorod, Vladimir, Suzdal’, Irkutsk, Ulan-Ude, Khabarovsk, Vladivostok, Kaliningrad-regionen og ellers masse rundt omkring

Kina: Beijing, Guangzhou, Guilin, Yangshuo, Panzhihua, Lijiang, Dali, Kunming, Shenzhen, og ellers en god del rundt omkring
Hong Kong og Macau
Thailand: Phuket og Ko Lanta
Japan: Tokyo, Kyoto, Osaka og Takayama
Mongolia: Ulan Bator

USA: New York og Madison, Wisconsin

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)

Sist redigert av Toffskij : 18-04-07 kl 09:28.
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 12:33   #29
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er en listefreak, så jeg må bare:

Sverige: Göteborg, Stockholm, Lysekil, Grebbestad, Strängnäs, Hässleholm, Helsingborg, Tyringe, Svinesund.
Danmark: København, Aalborg, Sejerø Bugt, Fredrikshavn, Tylstrup, Helsingør, Holme-Olstrup.
England: London.
Irland: Dublin, Limerick.
Tyskland: Kiel, Düsseldorf, Köln, Berlin, München, Erfurt.
Nederland: Heerenveen, Leeuwarden, Amsterdam, Joure.
Italia: Milano, Peschiera del Garda, Trento, Roma, Ischia, Napoli, Pompeii, Baselga di Piné, Santa Caterina di Valfurva, Brusson, Genova, Serravalle, Torino, Livigno, Verona, Sommacampagna.
Sveits: Geneve, Luzern, Montreux, Zürich.
Frankrike: Nice, Cannes, Antibes.
Monaco
Tsjekkia: Nove Mesto.
Østerrike: Wien.
Spania: Barcelona, Tenerife, Gran Canaria, Lanzarote, Sevilla.
Hellas: Athen, Kreta.
Kroatia: Vrsar, Porec, Rovinj.

USA: Milwaukee, Salt Lake City, Minneapolis, St. Louis.
Canada: St. Catharines, Niagara Falls, Toronto.

Japan: Tokyo, Nagano.
Singapore
Thailand: Bangkok, Phuket.

Australia: Sydney.

Sist redigert av kiddo : 27-12-07 kl 01:11.
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:05   #30
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

South America: Colombia: Bucaramanga, Bogotá, Medellin, Armenia, Pereira, Barranquilla, Santa Marta, Cartagena + more...
North America: USA: Madison, Chicago, Detroit, Nashville, Memphis, New York, Providence, Boston, Philadelphia...
Europe: Norway: Bergen, Oslo.
France: Paris
Belgia: Brussels
Luxemburg.
Danmark:Aalborg

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:17   #31
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sverige: Göteborg og noen småplasser
Danmark: København
Storbritannia: Newcastle, Durham, London, York, Manchester,Edinburgh, Perth,Inverness og ymse andre steder
Nederland: Amsterdam, Rotterdam,Roosendal, Bergen op Zoom, Scheveningen og ymse andre steder
Belgia: Antwerpen
Tyskland: Hannover, Hamburg,Köln, Rüdesheim,
Frankrike: Paris, Rouen
Spania: Alfaz del Pi,Althea, Mallorca,
Portugal: Alvor, Portimão
Østerrike: Wien, Salzburg, Spittal,
Tjekkia: Praha
Kypros: Aya Napa, Limassol
Hellas: Kreta, Rhodos
USA: Tampa, Clearwater, St.Augustin, Savannah, Baltimore, Washington DC, New York, Cleveland, Chicago og ymse andre steder
Thailand: Bangkok, Hua Hin, Cha Am

Tror dett var dett.

Gammel 19-04-07, 23:18   #32
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sverige: Gøteborg og Torsby. (Teller ikke kjøpesentrene over riksgrensa. )

Danmark: København, Odense, Fredricia, Skagen, Århus, Fredrikshavn, Esbjerg

Finland: Helsinki, Turku, Tampere, Vamala, Savonlina, Joensu, Kuopio

Russland: Viipuri

Tyskland: Kiel, Hamburg

Frankrike: Paris, Saint Malo

Sveits: Unterlunkhofen

England: London, Porsmouth, Brighton, Bristol, Chichester, St. Helier + et par andre byer på Jersey, Isle of Wight

Wales: Cardif

Scotland: Glasgow, Edinbrud, Inverness

Republikken Irland: Dublin, Galway, Limerick, Clifden, Miltown Malbay, Sligo, Letterkenny og sikkert fler jeg ikke husker i farta.

Irland Nord: Derry, Belfast, Carrickfergus, Portadown og sikkert fler jeg ikke kommer på.

Grand Canaria: Magaluf, Puerto Rico

Marokko: Agadir, Maracesh

Madeira: Funchal

Ellers har jeg sovet meg gjennom Belgia.

Sist redigert av Inagh : 19-04-07 kl 23:25.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-07, 23:19   #33
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Østerike: I alle fall Geneve.

Som dere ser er jeg en distre Europafarer

Ja, ganske distré.

Gammel 20-04-07, 19:47   #34
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oi, skal vi se:
USA: New York, San Francisco, Las Vegas, Los Angeles, San Diego, Tampa Bay, Monterey, Carmel, Bakersfield, Lake Tahoe
Frankrike: Paris
Estland: Tallinn
Tsjekkia: Praha
Danmark: Århus, Odense, København
Sverige: Gøteborg
Finland: Helsinki
Hellas: Naxos, Karpathos
Malta: Valletta
Tyskland: Mozelldalen, Berlin, Frankfurt, Köln, Essen, Hannover, Nürnberg, Stuttgart + en haug med andre byer som jeg ikke kommer på (tilbringte 8 somre på biltur i Tyskland)
Østerrike: Salzburg
New Zealand: Auckland, Rotorua, Coromandel + noen byer til, kommer ikke på alle (men har dem i album altså )
England: London
Luxemburg: Luxemburg

Sist redigert av Macky : 20-04-07 kl 20:21.
Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-07, 23:21   #35
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Venter spent på Scarletts maratonliste.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 00:08   #36
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Skal vi se:

Norge: Har ikke vært nord for Molde, men har stort sett vært overalt på vestkysten og sør-østkysten av landet vårt.
Sverige: Campinglivets gleder da jeg var liten, samt Stockholm
Danmark: Yess, Danmark er med, her har jeg stort sett vært overalt. København er flott, Aalborg likeså.
Tyskland: Utallige kjøreturer i ymse store/små byer, landsbyer. Giftet oss i Hamburg.
Nederland: jadda... her også, på kjøretur, ikke storbyferie.
Luxemburg: samme kjøreturen
Østerrike: Innsbruck iallefall, har kjørt gjennom
Italia: Venezia, Bibione, Lido de Jesolo, samt kjørt rundt Gardasjøen.
Joguslavia: kjørte på dagstur til en liten by som jeg ikke husker navnet på.
Hellas: Rhodos x 2
Spania: Mallorca x 5, + diverse kanariøyer.
England: London x 3
Skottland: Aberdeen + en liten havneby lenger nord. Flott natur her!
USA: New York, Boston, San Fransisco, Orlando, Palm Beach, Philadelphia, Baltimore, Marthas Vineyard, Cape Cod, Husker ikke byene, men har også vært i Maine, New Hampshire, New Jersey og et par stater til jeg ikke kommer på i farten.

Har veldig lyst å se Paris en gang, samt kjøre i Provence, men venter til barna blir store.

Endret: Har nå vært i Paris, fantastisk by.

Sist redigert av Señora : 28-12-07 kl 09:30.
Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 20:11   #37
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slettet.

Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 23:22.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-07, 22:50   #38
mamsen74
Aktiv

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
mamsen74 er litt kul
Standard

Jeg børster støv av denne... Jeg synes det er spennende å se hvor folk har vært og hvem man kan spørre for å få tips til mulige reisemål.

Europa:
Danmark: København, Århus, Fredrikshavn ++
Sverige: Gøteborg, Stockholm, Strømstad (!), ++
England: London, Weymouth
Skottland: Edinburgh
Nederland: Amsterdam
Frankrike: Cavaliere, Nice, St. Tropez
Monaco
Tyskland: Kiel, kjørt igjennom
Tjekkia: Praha
Slovakia: Bratislava
Østerrike: Wien
Estland: Tallin
Litauen: Vilnius
Spania: Gran Canaria, Tenerife
Hellas: Kreta, Athen, Poros, Samos, Rhodos

Asia:
India: Dehli, Agra, Mumbai, Diu
Kina: Bejing
Thailand: Bangkok, Pattaya, Rayong, Chang Mai, Aranyaprathet
Kambodsja: Phnom Phen, Sihanoukville, Siem Reap
Laos: Vientianne, Luang Prabang, Phonsavan (Krukkesletta)
Singapore
Indonesia: Bali, Lombok, Gili Trawangan, Lombok, Sumbawa, Komodo, Flores

Afrika:
Egypt: Kairo, Hurghada, Luxor
Marokko: Agadir, Essaouera, Marrakesh
Tanzania: Dar Es Salam, Zanzibar, Arusha, Ngorogoro-krateret, Serengeti, Tarangire, Lake Manyara
Sør-Afrika: Cape Town
Namibia: Windhok, Etosha, Opuwo, Swakopmund, Soussvlei
Mauritius: rundt hele øya
Seychellene: Pralin, La Digue, Mahe, Silhouette, Cousin, Courieuse

Oseania:
Australia: Melbourne, Adelaide, Alice Spring, Darwin
Fiji: Nadi, Suwa

Nord-Amerika:
USA: Los Angeles

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 00:49   #39
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sverige: Mange plasser
Danmark: Mange plasser
Finland: Mange plasser
Tyskland: Nord-Tyskland
Romania:
Bulgaria:
Spania: Lanzarote, Mallorca, Vallencia
Hellas: Kreta, Rhodos, Lefkas
Russland: St. Petersburg
Kroatia: Dubrovnik
Bosnia H. : Mostar

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-07, 00:56   #40
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sverige: Diverse steder
Danmark: Også diverse steder
Latvia: Riga, Jelgava
Tyskland: Kjørt gjennom
Nederland: Amsterdam
Storbritannia: York
Hellas: Kreta, Kos
Lanzarote

Guatemala: Reist rundt i 5 uker
Honduras: Passert med buss
El Salvador: Også passert med buss
Nicaragua: Reist rundt i 3 uker
Cuba: Diverse steder, har bodd der i perioder
Den dominikanske republikk: Santo Domingo, Santiago, Puerto Plata

Sierra Leone: Freetown, Kenema

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:42.