|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp oss å velge nettbrett
Vil Nexusen funke til en 9 åring? Er ute etter et rimelig, men godt brukendes nettbrett.
|
|
|
|
#2 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettValgets kval her også - om vi skal velge Ipad eller Samsung Note 10.1.
|
|
|
#3 |
|
lider av tastleksi
|
Det er litt der vi er også tror jeg, vi har ingen erfaring med apple fra før, og går oss litt bot i jungelen.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettJeg ville kjøpt iPad Mini om den skal håndteres mye av de minste. Min på 2,5 liker iPhonen min bedre enn iPaden, det er nok pga størrelsen. Jeg sitter på hendene mine for å ikke kjøpe iPad Mini nå før jul. :gal av krangling om iDingser:
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettVi har i utg.pkt like mange iPad-er som vi er personer i familien ...men de har jo samlet seg opp helt siden den første padda kom. Begynte med én, som vi voksne fikk dele. Så fikk vi én hver, vi to, før ungene fikk en på deling julen for to år siden. Da iPad2 kom mens vi var i USA, ble det enda en. Nå er den ene kaputt da, så ungene har hver sin 1GEN, mens jeg har iPad2 og mannen har avansert til Macbook. Det holder med tre.
|
|
|
#6 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettDet kommer nok til å gå mot flere eksemplarer her også ja. Laptopen min ligger for døden, og det å kunne surfe litt og fikse det meste på padden gjør jo at laptopen ikke egentlig er savnet de dagene den ikke vil noe.
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettDet kom en Samsung-sak i hus her også. Overraskelse fra mannen. Den er til alle. Eldstemann ble superglad og digger dingsen. Han bruker den mest. Lillebror er mest opptatt av racerbilbanen sin som han fikk.
|
|
|
|
#8 |
|
Spoon2
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettBle Ipad 2 her. På deling på tre stk unger... men det går bra enda. Jeg skjønte at den ikke kom til å være så tilgjengelig for meg, så jeg kjøpt meg ny telefon - Samsung galaxy Note II - pefekt til surfing!
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettVi har tre stk iPad første generasjon her, i tillegg fikk jeg en iPad mini til jul. Gutta bruker paddene veldig mye, vi kunne ikke hatt bare en her. Nå som jeg har fått en ny en, som IKKE skal røres av barn, har vi tenkt til å gi bort den minste padda på 16 GB til en liten nevø som har bursdag i januar. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettJeg har ikke savnet 3G på min padde altså. Den er enten koblet opp mot trådløst nett, hovedsakelig hjemme eller gratis nett der jeg oppholder meg. Av og til deler jeg nett med mobilen der jeg har en del surfing inkl. i abonnementet. Til en som ikke trenger å ringe med den og heller ikke må på nett hvis ikke han er hjemme eller hos kompiser synes jeg prisen for 3G er helt unødvendig.
|
|
|
#11 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettOppdatering fra denne fronten. Mannen overrasket meg med iPad Mini her i forrige uke og vi er SÅ fornøyde! Liker størrelsen, håndterbarheten og vekten kjempegodt. Den har seilet forbi iPad som ungenes favoritt her i huset hvertfall. (Det ER kjekt å ha en av hver da, så slipper de å sloss om de
|
|
|
#12 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har akkurat kjøpt inn to nettbrett til jobb, ett på syv og ett på ti tommer. Enig med deg i at størrelsen er veldig håndterbar på den minste, hadde trodd jeg skulle synes den var for liten, men faktisk er den veldig OK. Nå er jeg allergisk mot epler av den elektroniske varianten da, så en iPad mini ville jeg aldri kjøpt, men det er en annen sak. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettBenytter meg av den samme tråden jeg siden jeg nå i disse dager holder på å falle i iPad-fella. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettJeg kjøpte en brukt ipad 2 til lillesøs. Helt greit til hennes bruk. Fikk den for 1500 i høst, brukt kun et par timer av en voksen mann. Jeg anbefaler ofte å kjøpe brukt til så små.
|
|
|
|
#15 |
|
En anelse distre
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettBlir nok jeg som i hovedsak skal bruke denne , men også vesla selvsagt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettVi har den nyeste ipad'n til oss voksne og ungene kjøpte seg hver sin ipad mini. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettJeg stod nettopp og vippet mellom iPad 2 og retina, og valgte til slutt å legge de ekstra hundringsene i retinaen. Da jeg kjøpte var det bare 500,- i prisforskjell. Den er til meg da, til ungene hadde jeg valgt 2'ern.
|
|
|
#18 |
|
En anelse distre
Sist redigert av Luvi : 11-06-13 kl 22:36. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3290,- er billig ja, derfor slo jeg til da Elkjøp hadde tilbud.
|
|
|
#20 |
|
Spoon2
Sv: Hjelp oss å velge nettbrettElkjøp og Lefdal har ipad2 på tilbud til 1990,- i nettbutikken nå. Ble det på storesøster her. :-)
|
![]() |
|
|