|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: HverdagsbestikkGrace fra Tilbords er også i den sjangeren. Min svigerfar har dette, og de har hatt det i flere år.
![]() |
![]() |
#22 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsbestikkStålbestikket til IKEA skal være 18/10 stål, men jeg er ganske sikker på det ikke er tilfelle. 18/10 stål ruster ikke i oppvaskemaskin. Jeg har kjøpt rimelig bestikk på Rema 1000 (slike man kjøper 2 og 2) og de har aldri rustet. Det er ikke alltid prisen det kommer an på, eller kvalitetsmerking. Jeg har en del i Maya bestikket, det har aldri rustet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HverdagsbestikkJeg har massevis av det billige IKEA bestikket og har hatt det i åresvis. Det har så langt aldri rustet og det har blitt kjørt utallige ganger i oppvaskmaskin. Skal ikke påstå at det på noen måte er vakkert, men det funker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hverdagsbestikk
Det er ikke mye det ruster og man får flekkene av igjen. Det er mest om de står inntil hverandre, blir liggende i vasken eller noe slikt. Kanskje du har vært heldig med produksjonen i dine? Intet av det andre stålbestikke har hatt tegn til rust og det får akkurat samme behandlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|