|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Tja. Det er jo behov her og der, men lista blir helt feil for meg. Vi har ikke halvparten av rommene, ikke hage, ikke medisinskap, jeg kjører ikke bil, oppbevarer ingenting under senger, osv osv. Jeg må tenke litt på det. Jeg har jo dårlig timing også da.
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg er med. Jeg har allerede ryddet noe før jul, så noen av punktene har jeg gjort.
![]() |
#5 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Oh, nå ble jeg inspirert! Jeg lagde min egen liste, og satser på å ta en ting hver dag i januar. Jeg setter den inn her, og stryker etterhvert som jeg får gjennomført. Jeg velger selv hvilket punkt jeg tar, siden man aldri helt vet hvordan dagene blir.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Første punkt kan krysses ut! Greit å få kastet litt i krydderskapet, samt flyttet litt på noe annet for å utnytte skapplassen bedre. Det tok kanskje 10 min, og føles veldig bra!
![]() |
#7 |
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Nok et punkt kan strykes ut, og jeg har fått mye mer orden i skapene på kjøkkenet! Dette var jammen genialt.
![]() |
#8 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Min liste:
Stor 07 Mellom 09 Mini 13 Sist redigert av MegaMie : 06-01-13 kl 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?En liten oppgave i dag, men som bonus dukket det opp en pose med noen brodder som mamma har etterlyst fra nyttårsaften.
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Én dag på hver av de prosjektene? Det er ikke rotete om det kan ordnes på én dag.
![]() |
![]() |
#11 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?
Enig, jeg syns denne lista var veldig ambisiøs. En ting hver dag blir mye når det er så omfattende ting som rydde kjelleren(hei, vi snakker 75 kvm altså) og garasje. Men imponert over dere som setter igang, og heier på dere!
![]() |
#12 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg gjør sånt stadig vekk jeg.
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
Det er ikke mye snø igjen i Oslo heller, gitt.
Se der ja, keep gong!
Jeg bytter ut de som ikke er aktuelle for meg med mer relevante ting. Alle står selvsagt helt fritt til å lage sin egen liste, dette var bare et eksempel.
Jeg skal fint greie medisinskapet på en kveld, samme med skapene under vasken. Men andre igjen tar nok et par dager. Syns det var fint at ikke alt var totalt uoverkommelig.
![]() |
#14 |
Kakemonster
|
Ja, jeg skjønte jo egentlig det, det var mest rabling. Hva skal jeg bytte det ut med, liksom. For det trengs definitivt her og der! Jeg får ha det som en langsiktig plan jeg også.
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg begynte i høst. Det er deilig å få vekk ting som tar opp plass.
![]() |
#16 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg er med! Jeg elsker lister, må bare gjøre noen endringer på denne for at den skal passe for oss. Dette trengte jeg virkelig, for å si det sånn. Jeg er et rotehue. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?Jeg tar utfordringen!
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
Og det er rart fordi? Jeg måker ganske ofte snø, jeg for min del. Vi er bare to voksne og har enebolig, så det blir ganske mye snørydding på hver i løpet av vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|