|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Fjellhytte og fargerOm du skal ha hvitt, malt furutak (som de fleste fjellhyttene i "vårt" hyttefelt har), så blir det slett ikke så ille med det hvite. Jeg ville kjøpt gode ullpledd i grått/offwhite/beige og lagt over på sideendene + gode puter og skinn i naturfarger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Fjellhytte og fargerHer kan du kanskje finne inspirasjon til farger og materialer til fjellhytte. Interiørbilder halvveis ned på siden, sånn ca. Blåfarge på fjellet er IKKE feil, kombinert med riktige farger, materialer, stoffer og mønster.
![]() |
#23 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2013
![]() |
![]() Sv: Fjellhytte og fargerTusen takk for alle kreative innslag. Nå syntes jeg at dette blir en spennende utfordring å løse :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjellhytte og fargerJeg tror Home and cottage har mye i fargeskalaen du tenker deg, og du kan finne inspirasjon til moderne hytteaktig innredning i katalogen deres! Fin sofa forresten |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Fjellhytte og fargerJeg kjøpte meg nylig et grått saueskinn herfra. Synes det er kjempefint, det er melert og mye finere enn de skinnene som er gjennomfarget - det ser så kunstig ut synes jeg. Finnes flere farger, f.eks.: |
![]() |
![]() |
#26 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Fjellhytte og fargerTusen takk :-) . Det grå tror jeg vil passe veldig fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Borte
|
![]() Sv: Fjellhytte og fargerJeg er enig med de som sier at det fint lar seg gjøre å integrere den sofaen på fjellhytta. Beige, grått og naturfarger blir kjempefint til. Invester i noen gode skinn, minst ett skikkelig ullteppe og puter i samme fargetoner så blir det kjempefint.
![]() |
#28 |
Passiv
|
![]() Sv: Fjellhytte og fargerHytta til foreldrene mine (på fjellet) er forresten mørkt tjærebeiset utvendig med blå detaljer. Blått er gjennomgangsfarge inne også. De har blå hjørnesofa fra ikea. Sist redigert av konsulenten : 09-11-13 kl 15:58. |
![]() |
![]() |
#29 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Fjellhytte og fargerHar vært på Home&Cottage i dag. Fikk kjøpt med meg noe små-nips derfra. Fant et lekkert saueskinn (Roars Pels). Litt for dyrt, så jakten går videre. Åhlens hadde ikke noe inne nå. Fikk kjøpt liftgardiner der så nå er jeg på gang :-). |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fjellhytte og fargerJeg har et melert skinn fra Husfliden om har det i nærheten.
![]() |
Emneord |
hytte farger blått brunt |
|
|