|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Jeg er en som stort sett lytter. Teksten er viktig, og gjerne også hvordan det synges så jeg liker å få med meg det hele. Synger med når jeg er alene i bilen eller hjemme og det er en sang jeg ikke 'trenger' å lytte til lenger. "Life on Mars" for eksempel, den må lyttes til. "Try" også. "You Spin Me Round" og andre klassikere fra åttitallet er ikke noe som må lyttes til. Der kan jeg synge med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Jeg er en synger/nynner. Er generelt sett lite opptatt av teksten i en sang derimot - for meg er musikken 90%. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Helt klart en medsanger.
![]() |
#27 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?En medsanger. Sist redigert av Dronningen : 08-01-13 kl 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Live and let live
|
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Medsanger.
![]() |
#29 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Jeg sang med på "The Passenger", passende nok, på t-banen da jeg hørte på Spotify her en dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Jeg synger med, men av hensyn til andre mennesker så gjør jeg det kun når jeg er alene...
![]() |
#33 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Jeg synger, hele tiden...med og uten stemme, hefter ikke. (litt asmatisk i kulda). |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Om det passer seg i tid og sted, så synger jeg. Jeg kan ikke synge, så jeg synger helst ikke med så mye publikum. Mannen må tåle at jeg synger i hjemmet og i bilen, ungene likeså, men der stopper det egentlig.
![]() |
#37 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: Er du en lytter eller en nynner/med-sanger?Medsanger. Men jeg kan også være i lyttehumør. Det kommer jo litt an på dagsform og musikk, og jeg velger ofte musikk til min egen "stemning".
![]() |
|
|