|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal dere på ferie?Vi skal en tur til Gøteborg i pinsen. Ellers blir det to uker her hjemme på Rivieraen og mulig to uker til syden i høst (høyst usikkert - bare jeg som er sol-syk
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal dere på ferie?Kreta 24 mai. Kjenner at det nærmer seg med stormskritt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor skal dere på ferie?Vi har leid hus i Kroatia og skal være der i 3 uker i juli
|
|
|
#25 |
|
søt
Sv: Hvor skal dere på ferie?10 dager i Spania sammen med min kjære.
|
|
|
#26 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal dere på ferie?Feriehus i Danmark med gode venner! |
|
|
|
|
|
#27 |
|
WF: BNBE
Sv: Hvor skal dere på ferie?Vi skal på hytta. Det blir mye jobbing denne sommeren, siden jeg er student. Til høsten skal vi til Kreta en uke med storfamilien (min bestemor og alle hennes etterkommere - tilsammen blir vi 14). Jeg er litt spent på hvordan det skal gå. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Borte
|
Sv: Hvor skal dere på ferie?Vi skal noen dager til Danmark i Juni og dra på Legoland og sånt. Og så skal vi ikke noe bestemt i juliferien. Bare ta småturer på sjøen og fjellet og gjør det som faller oss inn. Den beste formen for ferie syns vi.
|
|
|
#29 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor skal dere på ferie?Vi skal til Kroatia i juni (Mljet, Dubrovnik og Vis), og så skal mannen og jeg til Krakow i juli (egentlig jobbtur, men uten unger kvalifiserer det som ferie).
|
|
|
#30 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvor skal dere på ferie?Vi skal en uke til Danmark i juni, med svigers, svoger og hans familie. Vi blir 13 stk med smått og stort. Svært hus med basseng, boblebad og rett ved sjøen. Blir sikkert bra. Jobber hele juli. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal dere på ferie?Vi skal på en 5-dagers tur til København i juli. Ungene gleder seg veldig.
|
|
|
#33 |
|
I mål
|
Sv: Hvor skal dere på ferie?
Ja, det var det? Dere var fornøyd? Vi skal dit nemlig nå i mai…Sandy Bay på Kypros altså. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Dramaqueen
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal dere på ferie?Vi skal til Oslo/Drammen til familie en uke i juli tenkte vi. I august har vi bestilt tur til Thailand igjen. Vi fikk så billige billetter at vi klarte ikke la være. Har muligens tenkt oss til Seychellene eller Mauritius i september/oktober, men det er spørs om det ikke blir utsatt til i januar. Sist redigert av Ingrid-lille : 20-04-07 kl 12:36. Årsak: Stor bokstav i egennavn.. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal dere på ferie?Vi drar til Alcudia i midten av mai. Egentlig hadde vi ingen planer om å dra tilbake dit, men jeg kom over noen biletter som var så billlige at det var kriminelt og ikke benytte seg av tilbudet. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Hvor skal dere på ferie?Vi har ikke tenkt så langt. Mulig en tur til Dyreparken etc, men alt avhenger av bekkenet mitt. Det streiker og jeg bør ikke gå så mye.
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
Sv: Hvor skal dere på ferie?Vi skal vel stort sett være hjemme. Har termin i slutten av juni, så jeg orker ikke legge noen store ferieplaner i år. Jeg regner med at mannen tar med seg Snuppa på fisketur et par ganger, også tar vi sikkert en tur på Tusenfryd. Snuppa skal få tohjulssykkel i løpet av sommeren. Regner med at det skjer nok for hennes del, da.
|
|
|
#39 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hvor skal dere på ferie ?vi 4 ,mamma og pappa skal til Kreta 30 august. 14 dager
|
|
|
|
#40 |
|
Nattrangler
Sv: Hvor skal dere på ferie?Eneste som vi sikkert vet nå er at vi skal til Mallorca (Alcudia) en uke. reiser den 26 juni.
|
![]() |
|
|