|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Vi har et svart kjøleskap stående innerst i gangen vår. Direkte pent er det vel ikke, men det er praktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Kjøp fryser på Finn.no og prøv den i boden. Og en frostvakt til hundrelappen fra Clas Ohlson, Jula eller Biltema. Da risikerer du ikke mange hundrelappene. Heng frostvakten nært fryseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Nei. På et vaskerom eller i en bod, men ikke andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Eller en fryser som er beregnet på innbygging under benk, med bokhylle eller ha klesheng eller trådkurver over (i gangen). Når kjøkkenet pusses opp, flytter dere den til kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Jeg kunne hatt mye rart stående i gangen hvis det var praktisk og ikke plass noe annet sted - også dette kjøleskapet. Gangen er jo ikke et sted man oppholde seg.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Nei. Jeg trenger og mer fryserplass. Vurderer å sette i utebod som er isolert.
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Nei. Hverken gangen eller stua, samme hvor kult det er.
![]() |
![]() |
#9 |
Unik
|
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Har kjøløeskapet på gangen, grunna ingen plass på kjøkkenet til slikt. Er verken kult eller spesielt, men me har klart å få det litt vekk, ved å setta det inn i eit skap. Ikkje noko opptimal løysing, men av og til så må ein berre.
![]() |
#10 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Jeg kunne fint hatt det o gangen hvis jeg ikke hadde hatt andre muligheter.
![]() |
#11 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Jeg hadde glatt hatt en fryser i gangen om alternativet var å kun ha et kombiskap på kjøkkenet.
![]() |
#12 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Jeg kunne hatt en fryser i gangen, men ikke i stua.
![]() |
#13 |
Leser
|
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Nei. Eller hadde jeg følt jeg måtte hadde jeg hatt det hvor som helst, men det hadde vært siste utvei. Innebygd skap hadde vært en mulighet, forresten.
![]() |
#14 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Ikke i stua, men i gangen. MEN jeg ville kjøpt et kjøleskap/frys, som du kunne ha "vanlig" skap-front på. Så kunne gjestene henge av seg jakkene kleskapet...ups kjøleskapet.
![]() ![]() Sist redigert av ItsOnlyMe : 09-01-13 kl 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Vi har fryser i uteboden, har gått bra i mange år!
![]() |
#16 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Vi hadde fryser i ene stua vår da vi var studenter, og det er jeg ferdig med. Ikke aktuelt i stue eller gang for vår del lenger!
![]() |
#17 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Nei!
![]() |
#18 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Ikke i stua da, men i gangen så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Vi har fryser i uisolert bod i Trysil. Går så fint, bare pass på at den ikke står avslått med kuldegrader.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Kunne du hatt dette stående i gangen/stua?Hhmm. Kanskje jeg skal prøve med et brukt fryseskap i uteboden og se hvordan det går. Det er jo strøm og lys der så om skapet tåler det så hadde det vært den beste løsningen nå og så får ombygging av kjøkken være en litt mer langsiktig plan. Fryseren på småbruket står jo forresten også i minusgrader på vinteren, men det er en skikkelig gammeldags frys og de tåler mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|