|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone - batterikapasitetJeg synes min 4s funker helt fint. Jeg har på 3g nesten hele tiden, og lader vel annen hver dag eller noe sånt. Jeg surfer endel, men streamer lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: iPhone - batterikapasitetMin iPhone 4s holder fra morgen til leggetid, akkurat. Da bruker jeg den som iPod når jeg trener, og ellers bare til surfing, Instagram, Flickr og sånn. Jeg husker ikke hvor gammel den er, men jeg tror jeg fikk den da den var ganske ny på markedet?
![]() |
![]() |
#23 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone - batterikapasitetHvis jeg ikke er noe særlig på nettet holder batteriet i 3 dager iallefall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhone - batterikapasitet
Signerer. Enda hører jeg også en del nedlastet musikk.
![]() |
#25 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: iPhone - batterikapasitetJeg har heller ingen problemer med 4S. Jeg lader hver natt og den holder stort sett hele dagen. Jeg surfer en del, spiller noen spill og hører på musikk. Men det er helt tydelig musikken som tapper mest. Jeg hører ikke så mye på radio, men en del på Wimp offline.
![]() |
#26 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: iPhone - batterikapasitetPussig med så forskjellige erfaringer men takk alle som har delt erfaringer i denne tråden.
![]() |
#27 |
Skal rømme
|
![]() Sv: iPhone - batterikapasitetDe nyeste smarttelefonene som har stor skjerm bruker veldig mye strøm på alskens apper, leter etter nett, bluetooth, gps ovs + stor skjerm som drar mye. Samsung er ikke noe bedre feks. Går vel fortsatt an å kjøpe telefon med radio, men som ikke er smart, der er nok batterikapasiteten bedre.
![]() |
#28 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: iPhone - batterikapasitetFullt lys på telefonen suger også mye batteri.
![]() |
![]() |
#29 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: iPhone - batterikapasitetJeg syntes at min iphone5 er litt dårligere mht batterikapasitet enn 4. Lader om natten med iphonelader, men ila arbeidsdagen bruker jeg ipadlader.
![]() |
|
|