Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

iPhone - batterikapasitet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-13, 15:24   #21
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone - batterikapasitet

Jeg synes min 4s funker helt fint. Jeg har på 3g nesten hele tiden, og lader vel annen hver dag eller noe sånt. Jeg surfer endel, men streamer lite.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 15:53   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min iPhone 4s holder fra morgen til leggetid, akkurat. Da bruker jeg den som iPod når jeg trener, og ellers bare til surfing, Instagram, Flickr og sånn. Jeg husker ikke hvor gammel den er, men jeg tror jeg fikk den da den var ganske ny på markedet?

Gammel 18-01-13, 21:57   #23
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Hvis jeg ikke er noe særlig på nettet holder batteriet i 3 dager iallefall.
Hører lite på radio, og er lite på nettet.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 22:05   #24
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes min 4s funker helt fint. Jeg har på 3g nesten hele tiden, og lader vel annen hver dag eller noe sånt. Jeg surfer endel, men streamer lite.

Signerer. Enda hører jeg også en del nedlastet musikk.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-13, 23:34   #25
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har heller ingen problemer med 4S. Jeg lader hver natt og den holder stort sett hele dagen. Jeg surfer en del, spiller noen spill og hører på musikk. Men det er helt tydelig musikken som tapper mest. Jeg hører ikke så mye på radio, men en del på Wimp offline.

Gammel 20-01-13, 00:09   #26
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Pussig med så forskjellige erfaringer men takk alle som har delt erfaringer i denne tråden.

Mulig det er helt normalt men jeg forventer å kunne høre på radio i mer en tre timer med fulladet telefon. Den gamle min (htc) hørte jeg på hele dagen, i tillegg til å surfe, derfor lurte jeg på om det bare var min iPhone som var så dårlig.

Gammel 20-01-13, 00:13   #27
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

De nyeste smarttelefonene som har stor skjerm bruker veldig mye strøm på alskens apper, leter etter nett, bluetooth, gps ovs + stor skjerm som drar mye. Samsung er ikke noe bedre feks. Går vel fortsatt an å kjøpe telefon med radio, men som ikke er smart, der er nok batterikapasiteten bedre.

Gammel 20-01-13, 01:06   #28
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fullt lys på telefonen suger også mye batteri.

Og så har jeg hørt at det er ugunstig å bruke iPad-ladere/dockingstasjoner til iPhone; de har 10W og lurer iPhonen til å tro at den er fulladet før den egentlig er. men det kan være en mye, jeg har ikke giddet å sjekke. Selv jeg synes selv at det funker best med iPhoneladere - men mulig det er en placeboeffekt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-13, 10:59   #29
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg syntes at min iphone5 er litt dårligere mht batterikapasitet enn 4. Lader om natten med iphonelader, men ila arbeidsdagen bruker jeg ipadlader.
Jeg ringer mye, bruker den som ipod i bilen og har nedlasting av e-post hele tiden.
Uansett, med alt jeg bruker den tol, hold den en arbeidsdag, og deter jeg veldig fornøyd med.
Og veldig fornøyd med retineskjermen på den nye telefonen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.