|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaske fotballdrakter på 60 grader?Jeg bruker eddik i forvaskkammeret på klær hvor svettelukten sitter godt i, og så vasker jeg med vanlig pulver og program på 40 grader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaske fotballdrakter på 60 grader?
Nei, man trenger ikke det. Sluttet med det for en tid tilbake jeg også og opplever at jeg har mye sjeldnere vond lukt i vaskemaskina.
![]() |
#23 |
Leser
|
![]() Sv: Vaske fotballdrakter på 60 grader?
Skyllemiddel har to funksjoner:
![]() |
#24 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Vaske fotballdrakter på 60 grader?40 grader på fotballtrøyer, ja. Ellers løsner trykket. Men det vet du jo nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Vaske fotballdrakter på 60 grader?40 grader lang vask, altså flere skyllinger på alt syntet tøy. Ikke skyllemiddel til stoffer med stretch. Eddik i forvask eller tørke ute hvis det fortsatt stinker.
![]() |
#26 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Vaske fotballdrakter på 60 grader?40 grader på treningstøy, innimellom bruker jeg et sånt hygiene-plus-pulver fra vanish oppi, dersom tøyet lukter.
![]() |
|
|